یو پی اس apc و سرویس و نگهداری آن :

یو پی اس huawei و ضرورت استفاده

یو پی اس apc و سرویس و نگهداری آن :

یو پی اس apc و سرویس و حفاظت از آن امری است که بایستی توسط افراد متخصص صورت پذیرد. از معروف ترین شرکت ها در تولید یو پی اس یا منبع برق اضطراری و رک برای دیتاسنترها و باتری ها و تجهیزات خنک کننده برای مراکز داده شرکت APC می باشد. در ماه سوم سال 1981 این شرکت به وسیله سه کارشناس که از دانشگاه ماساچوست فارق التحصیل شده بودند و در رشته برق و الکترونیک درس خوانده بودند تاسیس شده است.

یو پی اس apc و سرویس و

APC

بر روی حفاظت از انرژی تمرکز کرده است. و در سال 1984 اولین یو پی اس را به بازار ارائه نمود. از محصولاتی که بیشترین تولید را در این شرکت دارد می توان به یو پی اس اشاره کرد که جهت مصارف صنعتی و خانگی استفاده می شود. در مکان های صنعتی و اداری و دانشگاهی و کشتیرانی و فرودگاه ها از UPS ها استفاده می شود.

APC و اشنایدر الکتریک :

یو پی اس ها به انواع MEDIUM/ SMALL برای کسب و کارهای کوچک و انواع اداری و خانگی و انواع شرکت های بزرگ تقسیم می شوند. اشنایدر الکتریک در سال 2007 شرکت APC و MGE را با شرکت خود ادغام نمود. و در همان سال به قدرت برتر در این زمینه کسب و کاری تبدیل گردید. این کمپانی 12000 نفر را در جهان به استخدام درآورد و برند APC را تولید نمود.

 

یو پی اس و موارد

انواع یو پی اس های APC:

-SMART UPS:

این یو پی اس ها دارای ظرفیت 450 ولت تا 5000 ولتی می باشند. جهت مصارف اداری و خانگی استفاده می شوند. دارای باتری داخلی هستند و در بعضی از انواع آن قابلیت اتصال به باتری خارجی را هم دارند.

-SMART UPS RT:

توپولوژی آنلاین دابل کانورژن در این مدل دیده می شود. ظرفیت های 1 تا 20 کیلو ولت آمپر ارائه می شوند. همه انواع آن دارای باتری داخلی هستند که قابلیت اتصال به باتری های خارجی را نیز دارند. به شکل ایستاده و یا کشویی در رک ها (رکمونت) قابل استفاده هستند. بالاترین راندمان در این سری از یو پی اس ها دیده می شود. که به شکل آنلاین است. برای تجهیزات تک فاز و سه فاز قابل استفاده هستند. با ژنراتورها دارای سازگاری هستند. مدیریت از طریق شبکه و مانیتور کردن و ارتباط از راه دور SNMP/WEB با ساختاری داخلی در این مدل وجود دارد.

-SMART UPS VT:

در یو پی اس های سری وی تی نیز توپولوژی ONLINE DOUBLE CONVERSION وجود دارد. ظرفیت های 10 تا 40 کیلو ولت آمپر ارائه می شوند. به باتری های داخلی تجهیز شده اند. قابل اتصال به باتری خارجی یا اکسترنال را دارا می باشند. به شکل رکمونت و یا ایستاده استفاده می شوند. دارای ورودی و خروجی سه فاز و قابلیت موازی شدن تا چهار دستگاه شبیه به خود را دارا می باشند. با ساختار ماژولار باتری های داخلی و خارجی این دستگاه ها بوسیله کاربر قابل تعویض می باشد. با ژنراتورها دارای سازگاری اند. مانیتورینگ و ارتباط از راه دور و مدیریت شبکه نیز در این مدل وجود دارد.

-SYMMETRA PX:

این سری UPSها به شکل ماژولار هستند. توپولوژی دابل کانورژن آنلاین در این مدل وجود دارد. در فریم های 48 و 160 و 250 و 500 کیلو وات و در ظرفیت های 16 کیلو وات می باشند. دارای باتری داخلی با قابلیت اتصال به باتری اکسترنال را دارا می باشند.

-SYMMETRA LX:

سری ال ایکس هم به شکل ماژولار هست. توپولوژی دابل کانورژن را دارا است. در ظرفیت 4 تا 16 کیلو ولت آمپر و در فریم های 4 . 6 .8 .16 ارائه می شوند. باتری داخلی با قابلیت اتصال به باتری خارجی را دارا هستند.

سرویس و نگهداری :

شرکت آروند آویژه پارسیان در زمینه سرویس و نگهداری از یو پی اس های APC و MGE و هووآوی خدمات جامعی را ارائه می دهد در صورت نیاز به مشاوره با متخصصان ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights