یو پی اس apc و سرور چه ویژگی هایی دارد:

apc ups و نشانه های

یو پی اس apc و سرور :

یو پی اس apc و سرور و پشتیبانی از آن ها دارای ویژگی ها و شرایطی است که در اینجا بررسی می گردد. apc  از برندهای معروف و با محبوبیت بالایی می باشد.به عنوان استانداردی برای زیرساخت صنعتی می باشد. این یو پی اس در صنعت پیشرو است. و به همراه بزرگترین شرکای فناوری اطلاعات به شکلی قابل دسترس و اتصال ارائه می شود.

یو پی اس apc و سرویس و

تولید apc ups:

اشنایدر الکتریک که خود به تولید تجهیزات خنک کننده برای دیتاسنترها و منابع تغذیه بی وقفه و سایر وسایل برای مراکز داده می پردازد. به تولید ای پی سی یو پی اس نیز پرداخته است. apc در سال 2007 بوسیله اشنایدر الکتریک خریداری شد و با mge ups ترکیب گردید و واحد تجاری انرژی و خدمات خنک کننده حیاتی اشنایدر را تشکیل نمود.

اشنایدر الکتریک با به استخدام در آوردن 113900 فرد و فعالیت در 102 کشور در جهان به فروش سالیانه 26 میلیارد دلار در سال 2008 رسید. بوسیله اشنایدر الکتریک ای پی سی در سال 2011 به یک برند محصول تبدیل گشت. در حالی که به عنوان واحد تجاری آی تی اشنایدر الکتریک تغییر نام داد.

 

یو پی اس apc و معرفی آن

درباره یو پی اس apc:

برای فعالیت شرکت ها و سیستم ها در سازمان ها و شرکت ها به یو پی اس ای پی سی نیاز است. تا سبب تضمین راه حل های منبع تغذیه شود و میزان زمان کار تضمین شده و حداکثر در دسترسی را ایجاد نماید. apc ups ها برای ایجاد اطمینان از اینکه تجهیزات حیاتی هیچ وقت در معرض خطر نمی باشند ساخته شده اند. دنیا هرروز از قدرت بیشتری استفاده می نماید. پشتیبانی از زیرساخت های حیاتی از مهمترین موارد می باشد.

استفاده از یو پی اس برای محافظت از وسایل الکترونیکی در خانه ها نیز وجود دارد. برای حفاظت از سیستم های بازی و سینمای خانگی و ممانعت از ایجاد آسیب از یو پی اس استفاده می شود. همچنین در دوربین های امنیتی و آلارم و موردهای دیگر نیاز از آن استفاده می شود.

یو پی اس و موارد

استفاده در شبکه های کامپیوتری :

به وسایل انفورماتیکی و گروهی از رایانه ها شبکه کامپیوتری اطلاق می گردد. اشتراک گذاری و انتقال اطلاعات از اهداف ایجاد شبکه است. نوع تجهیزات لازمه برای حفاظت در برابر نوسانات و اختلالات برق شهری و تامین برق مناسب برای آنها براساس حساسیت و کاربری متفاوت شبکه کامپیوتری صورت می گیرد.

apc ups و دیتاسنترها :

سرورها با افزایش مستندات و کاربران قدرت پاسخگویی نخواهند داشت. data center برای ایجاد این پردازنده ها ایجاد می گردند.. جهت حفاظت و ایجاد یک پشتیبان قوی در سیستم ها را موجب می گردد.

apc ups و اهمیت

سرور کامپیوتر و ups:

مرکز اصلی پردازش اطلاعات و مدیریت شبکه های کامپیوتری سرورها سرورها محسوب می شوند. نرم افزار ارتقا پیدا کرده و ایجاد پردازنده ها موثر و قوی را حاصل می شود. هیچ روشی مانند استفاده از یو پی اس یا منبع تغذیه ای بی وقفه سبب حفاظت در برابر نوسانات و مشکلات احتمالی در زمان از دست رفتن یک سرور کمک کننده نیست.

شرکت آروند آویژه پارسیان در زمینه سرویس و نگهداری از یو پی اس های apc و mge و هووآوی دارای خدمات بسیار جامعی می باشد. در صورت نیاز به مشاوره با متخصصان ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights