یو پی اس apc و زمینه کاربرد آن چیست :

یو پی اس apc و معرفی انواع

یو پی اس apc و زمینه کاربرد آن :

یو پی اس apc و زمینه کاربردی که دارد شامل مواردی است که در اینجا درباره آن مطالبی را آورده اییم. شرکت یو پی اس apc از جمله بزرگترین و معروف ترین شرکت ها می باشد. که علاوه بر تولید یو پی اس apc به تولید انواع باتری و تجهیزات یو پی اس و تجهیزات خنک کننده برای سیستم های دیتاسنتر و تجهیزاتی جهت مراکز داده نیز می پردازد.

APC UPS جهت دیتاسنتر

این شرکت به دلیل کیفیت بالای محصولاتش دارای مشتریانی بسیار است. در سال 1981 شرکت ای پی سی بوسیله سه فرد کارشناس در رشته الکترونیک و برق که از دانشکاه ماساچوست فارق التحصیل شده بودند تاسیس گردیده است. سیستم های یو پی اس سه فاز را جهت برنامه مراکز داده ارائه می دهد. در سال 2004 این شرکت بیش از صد جایزه را جهت رشد کسب و کار و محصولات خود دریافت نمود. در سال 2007 شرکت اشنایدر الکتریک شرکت یو پی اس apc و mge را ادغام نمود و به یک شرکت تبدیل کرد.

یو پی اس apc و زمان

یو پی اس چیست :

یو پی اس یا منبع تغذیه بی وقفه وسیله ای است که از قطعاتی جامد تشکیل شده است. و به تجهیزات متصلی به خود انرژی می رساند. ویژگی مهمی که در یو پی اس ها مشترک است وجود باتری است. تا وقتی که برق شهر وصل است این باتری ها انرژی خود را از آن تامین می نماید. ودر خود انرژی را ذخیره می نماید. در هنگام قطع برق شهر انرژی باتری به جریان ac یا متناوب تبدیل می شود.

یو پی اس apc و محاسبه

وجود شارژ باتری و مدار اینورتر در تمامی سیستم ها می باشد. سیستم بای پس نیز در همه ups ها وجود دارد. که به همراه یک سوئیچ در خروجی وسیله ارتباط با بار را جهت تغذیه مستقیم از برق شهری فراهم می نماید.  مدار سوئیچ خروجی بوسیله سوئیچ های استاتیک تکمیل می شود. در یو پی اس های با توان کمتر بوسیله رله این کار صورت می گیرد.

باتری های چه کشورهایی معروف هستند :

طول عمرهای مختلفی برای تولید باتری ها وجود دارد. آنهایی که با طول عمر پایین تولید می شوند به کشورهای آسیایی از جمله چین تعلق دارند. باتری با طول عمر بالای 5 سال کمتر در این کشور تولید می گردد. و در صورت تولید اصولا کمتر به ایران وارد می شود که دلیل آن نداشتن مشتری است. در صورتی که باتری ها طول عمری بیشتر از 10 سال داشته باشند تولید آنها در کشورهای آمریکایی و اروپایی است. در کره نیز باتری های با طول عمر 5 تا 8 سال تولید می نماید.

یو پی اس apc و مواردی که

استفاده از یو پی اس :

در مراکز داده و اداره های صنعتی و مصارف خانگی و سرورها و دیتاسنترها از یو پی اس استفاده می شود. در ادامه به بررسی و توضیحاتی درباره انواعی از یو پی اس های apc می پردازیم.

-apc symmetra:

برای توان های 4 تا 6 کاوا می باشند. قابلیت مدیریت یکپارچه و تعویض سریع و توان قابل تعویض و ماژول باتری از ویژگی های آن است. برنامه های کاربردی که دارا هست شامل راه حل های صوتی pbx مبتنی بر آی پی و سوئیچ های شبکه و سرورهای وب است.

یو پی اس APC و کارت

-apc smart ups:

برای استفاده در محیط کوچک است. در خانه و مراکز اداری از این مدل استفاده می شود. به شکل ایستاده و یا رکمونت تولید می گردد.

شرکت آروند آویژه پارسیان در زمینه سرویس و نگهداری از یو پی اس های mge وapc تهیه لوازم جانبی آنها خدمات جامعی را ارائه می دهد. در صورت نیاز به مشاوره با ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights