یو پی اس apc و رکتیفایر موجود در آن چیست :

apc ups و یو پی اس صنعتی

یو پی اس apc و رکتیفایر :

یو پی اس apc و رکتیفایر که درون آن است دارای ویژگی هایی است که در اینجا درباره آن مطالبی را آورده اییم. منبع برق الکترونیکی که جهت تامین برق مورد نیاز دستگاه ها و تجهیزات الکترونیکی به طور بی وقفه عمل می کند. و انرژی مورد نیاز آنها را تامین می نماید را یو پی اس می نامند. به بیانی دیگر یو پی اس مابین برق شهری و تجهیزات الکترونیکی قراردارد. تا انرژی آنها را تامین کند و به دستگاه های در شبکه آسیبی وارد نگردد.

یو پی اس apc و قابلیت

یو پی اس apc:

از معروف ترین تولید کننده ها در زمینه یو پی اس و باتری و رک و تجهیزات خنک کننده جهت مراکز داده شرکت apc می باشد. این شرکت در سال 1981 توسط سه کارشناس فارق شده از دانشگاه ماساچوست در رشته الکترونیک و برق تاسیس گردیده است. از معروف ترین موارد ساخته شده توسط این شرکت یو پی اس است که در مصارف خانگی و صنعتی استفاده می شود. و در توان های متفاوتی وجود دارند. شرکت اشنایدر الکتریک در سال 2007 شرکت خود را با شرکت ای پی سی و ام جی ایی ادغام نمود. و در سال 2007 به قدرت برتر در این کسب و کار گردید.

یو پی اس apc و رکتیفایر

انواع یو پی اس های apc:

-smart ups:

ظرفیت این مدل 450 ولت تا 5000 می باشد. جهت مصارف خانگی و مراکز اداری مورد استفاده هستند. دارای باتری داخلی و دربرخی موارد باتری خارجی نیز می باشند.

-اسمارت یو پی اس RT:

یو پی اس های سری آر تی دارای توپولوژی ONLINE DOUBLE CONVERSION هستند. در ظرفیت های یک تا 20 کیلوولت آمپر قابلیت ارائه دارند. تمامی یو پی اس های آن دارای باتری داخلی با قابلیت اتصال به باتری خارجی را دارا می باشند. نحوه قرارگیری اینها به صورت ایستاده و یا رکمونت یا همان کشویی در رک ها می باشد. جهت تجهیزات تک فاز و سه فاز قابل استفاده هستند. قابلیت سازگاری با ژنراتورها را نیز دارند.

یو پی اس apc و رکتیفایر

-SMART UPS VT:

این مدل نیز دارای توپولوژی آنلاین است. در ظرفیت های 10 تا 40 کیلو ولت می باشند. تمامی یو پی اس های این سری دارای باتری داخلی هستند که قابلیت اتصال به اکسترنال باتری ها را نیز دارا هستند. به شکل رکمونت و یا ایستاده استفاده می گردند. دارای ورودی و خروجی سه فاز و همچنین قابلیت موازی شدن تا چهار دستگاه مشابه را دارند. با ساختار ماژولار باتری های داخلی و خارجی قابل تعویض هستند.

-SYMMETRA LX:

اینها به شکل ماژولار هستند. توپولوژی آنلاین را دارا هستند. در ظرفیت های 4 تا 16 کیلو ولت آمپر و در فریم های 4 و 6 و 8 و 16 ارائه می گردد. باتری داخلی دارند. قابلیت اتصال به اکسترنال باتری را نیز دارند.

 

یو پی اس apc و چهار

-SYMMETRA PX:

به شکل ماژولار هستند. توپولوژی آنلاین دارند. ظرفیت های آنها 16 تا 500 کیلو وات است. باتری داخلی را دارا هستند و قابل اتصال به باتری خارجی نیز هستند.

رکتیفایر چیست :

از مهمترین قطعات یو پی اس است. تبدیل جریان متناوب به اصلی را بر عهده دارد. جهت تغییر جریان سه نوع رکتیفایر موجود است.
-رکتیفایر IGBT
-رکتیفایر DIODE+IGBT
-تریستور

یو پی اس apc و رکتیفایر

شرکت آروند آویژه پارسیان در زمینه سرویس و نگهداری از یو پی اس های APC و  MGE خدمات بسیار جامعی را ارائه می دهد. در صورت نیاز به مشاوره با ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights