یو پی اس apc و خرید رک چه اهمیتی دارد :

یو پی اس apc و خرید رک :

یو پی اس apc و خرید رک از جمله موارد مهمی است که بایستی مورد توجه قرار گیرد. ups وسیله ای است که انرژی مورد نیاز تجهیزات الکتریکی را در زمان قطع شدن برق تامین می نماید. همچنین مانع از ایجاد اختلالات و نویز در وسایل حساس و الکترونیکی می گردد. وجود باتری در تمام یو پی اسها مشترک ت. این باتری انرژی ذخیره شده در خود را بعد از قطع برق شهر به جریان ac یا متناوب تبدیل می نماید. پس همه سیستم ها مدار اینورتر و شارژ باتری را دارا هستند. وجود بای پس به همراه یک سوئیچ در خروجی وسیله جهت تغذیه مستقیم از برق شهر ارتباط با بار را ایجاد می نماید. مدار سوئیچ خروجی در بسیاری از موارد با به کاربردن سوئیچ های استاتیک کامل می گردد. در یو پی اس های با توان پایین این مهم بوسیله رله صورت می گیرد.

یو پی اس apc و خرید رک

یو پی اس apc:

قدرت اول برق و همینطور الکترونیک در جهان شرکت apc می باشد. که علاوه بر تولید یو پی اس در تولید باتری و استابلایزر و سیستم های خنک کننده جهت دیتاسنترها و رک های هوشمند جهت مراکز داده نیز به عنوان بزرگترین صادرکننده می باشد.دستگاه یو پی اس سبب می گردد در صورتی که قطعی برق اتفاق افتاد وسایل مصرفی شما از کار نیفتد. و توسط انرژی ذخیره شده در باتری های یو پی اس این برق را تامین می نماید.

یو پی اس APC و توپولوژی

مدل های مختلف یو پی اس apc:

  • یو پی اس ای پی سی در انواع و مدل های مختلفی وجود دارد. که معروف ترین آنها شامل موارد ذیل است :
  • -galaxy vm
  • -easy ups 3s
  • symmetra px
  • -smart-ups
    smart ups srt
  • smart ups rt
  • symmetra lx

تعمیرات یو پی اس به چه صورت است :

وجود مشکل در یو پی اس ممکن است به دلایل متفاوتی صورت پذیرد. ممکن است مشکل در برد یو پی اس باشد. که با بررسی دقیق آن توسط کارشناسان و اعلام هزینه نیاز به تعمیر برد ایجاد گردد. که با خرید قطعاتی با کیفیت برد مورد نظر تعمیر می شود.
تست یو پی اس در جند روز تحت انواع بارهای سلفی و اهمی و خازنی است. تا یو پی اس انواع بارهای ممکنه را پاسخگو شود. بعد از انجام مرحله تست در صورت وجود مشکلی بایستی یو پی اس نصب گردد و تست عملکرد باتری نیز انجام گیرد. امکان اسقاطی شدن باتری نیز وجود دارد که بایستی مورد تعویض قرار گیرد. شرکت آروند آویژه پارسیان با داشتن متخصصان حرفه ای این تعمیرات را به خوبی انجام می دهد.

یو پی اس apc و محل نصب

افزایش طول عمر باتری ها و یو پی اس :

انواع یو پی اس ها و باتری ها جهت داشتن بهترین وضعیت کاری نیاز به سرویس و نگهداری دوره ای دارند. حتی در بعضی موارد نیازمند به تعویض قطعاتی هستند. جهت ایجاد اطمینان از اینکه دستگاه چه مدتی طول عمر دارد. بایستی در بهترین شرایط نگهداری شوند. که با نگهداری و سرویس برنامه ریزی شده و همینطور با تعویض قطعات در پایان عمر مفید آنها می توان افزایش عملکرد و طول عمر را در آنها سبب گشت.

خروجی یو پی اس چه مشخصاتی دارد و چه وسایلی را می توان به آن متصل کرد :

با توجه به مشخصات فنی دستگاه مشخصات خروجی هر یو پی اس نیز تعیین می گردد:
1-توان، ولتاژ، فرکانس، ظرفیت تحمل اضافه بار و thd خروجی.
2-میزان توان هر دستگاه که با توجه به هر سفارشی تعیین می گردد.
3-ضریب توان خروجی که میزان آن بهتر است از 0.8 بالاتر باشد. که ضریب توان اکتیو را مشخص می نماید.
4-ولتاژ خروجی که با تلرانس خروجی بازه ولتاژ آن مشخص می شود.

شرکت آروند آویژه پارسیان در زمینه سرویس و نگهداری از یو پی اس های apc و mge و تعمیرات آنها و تهیه لوازم جانبی خدمات بسیار جامعی را ارائه میدهد. در صورت نیاز به مشاوره با متخصصان ما تماس حاصل نمایید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights