یو پی اس apc و خرید باتری :

یو پی اس apc و باتری مناسب

یو پی اس apc و خرید باتری برای آن :

یو پی اس apc و خرید باتری مناسب برای آن دارای ویژگی هایی است که به شرح آن می پردازیم. شرکت یو پی اس apc از جمله معروف ترین تولید کننده های برق اضطراری یا همان یو پی اس می باشد. علاوه بر تولید کردن یو پی اس این شرکت در ارائه باتری و تجهیزات خنک کننده برای دیتاسنترها و رک برای مراکز داده نیز فعالیت دارد.

در ماه سوم سال 1981 این شرکت شروع به کار کرد و توسط سه فرد که در دانشگاه ماساچوست در رشته الکترونیک و برق درس خوانده بودند. مورد تاسیس قرار گرفت. اشنایدر الکتریک به تولید یو پی اس apc پرداخته است. در سال 2007 اشنایدر الکتریک به خرید apc پرداخت و با یو پی اس mge آن را ترکیب نمود. تا سبب تشکیل واحد تجاری انرژی اشنایدر شود. ای پی سی در سال 2011 بوسیله اشنایدر الکتریک به یک برند تبدیل شد. در حالی که این شرکت به عنوان واحد تجاری آی تی تغییر نام داد.

یو پی اس apc و خرید باتری

apc ups و حفاظت :

برای فعال بودن قدرت در هر شرکتی نیاز به یو پی اس apc می باشد. که راه حل های در دسترس بودن آنها سبب می شود که تجهیزات الکتریکی و مهم در برابر خطرات و آسیب ها حفاظت می شوند. و دنیا هرروز از قدرت بیشتری استفاده می کند. و امری مهمتر از پشتیبانی از زیر ساخت ها وجود ندارد. در خانه نیز این امکان وجود دارد که توسط یو پی اس ای پی سی بتوان از وسایل الکتریکی مهم مانند رایانه ها و کنسول های بازی و سایر موارد حفاظت به عمل آورد. و برقی بی وقفه و دارای ولتاژی ثابت را در اختیار کاربران قرار بدهد. برای مسائل امنیتی و دوربین های مداربسته نیز یو پی اس موضوعی مهم به شمار می رود.

apc ups برای چه مشاغلی استفاده می شود:

برای دسترسی به موفقیت های تجاری ای پی سی یو پی اس بسیار مهم است. که اتصالی بی وقفه را ایجاد نماید. و در زمان و مکانی که افراد به آن نیاز دارند کارساز می باشد. apc از پیشروان صنعت در نرم افزار یکپارچه و زیرساخت های فیزیکی با ارائه راه حل های نوآورانه و قابل اعتماد به روشن ماندن جریان برق کمک می نماید. در بسیاری از مشاغل اداری و سازمان ها و کشتیرانی ها و مکان های کامپیوتری و آزمایشگاه ها و بیمارستان ها از یو پی اس استفاده می شود.

apc symmetra lx :

از جمله محصولات منبع تغذیه بی وقفه می باشد. که جهت برنامه های کاربردی مانند سرور و شبکه طراحی شده است. symmetra ها از پیکربندی های توانی از 4 کیلو ولت آمپر الی 16 کیلو می باشد. جهت مراکز داده قابل استفاده می باشند. و ویژگی هایی مانند قابلیت تعویض توسط کاربر و تعویض داغی و مدیریت یکپارچه و دارا بودن باتری و ماژول هوشمند می باشد.

مهم بودن استفاده از apc:

جهت تامین برقی ثابت و پایدار به تجهیزات حساس وجود سیستمی پشتیبان مانند یو پی اس ای پی سی الزامی می باشد. در هنگام قطعی برق و یا نوسانات ولتاژی این یو پی اس به طور خودکار برقی پایدار و مورد نیاز را تامین می نماید. این فعالیت از ایجاد آسیب و خطرات ناشی از قطع شدن برق ممانعت به عمل می آورد. و سبب دسترسی آسان به اطلاعات و داده ها می شود.

سیم کشی یو پی اس APC

باتری apc ups:

قابلیت شارژ در باتری های یو پی اس وجود دارد که برای نگهداری تجهیزات الکتریکی مانند رایانه های شخصی و روترها و سرورها که اتصال به شبکه برق دارند استفاده می شود. در زمان قطع برق یو پی اس بوسیله باتری برق لازم برای دستگاه های متصله را فراهم می آورد. و موجب حفظ اطلاعات می گردد . باتری یو پی اس همینطور به عنوان منبعی پشتیبان برای مصارف خانگی استفاده می گردد.

دستگاه یو پی اس APC

شرکت آروند آویژه پارسیان در زمینه سرویس و نگهداری از یو پی اس های mge و apc و huawei دارای خدمات بسیار جامعی می باشد. در صورت نیاز به مشاوره با متخصصان ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights