یو پی اس apc و تعویض باتری آن :

یو پی اس apc و افزایش

یو پی اس apc و تعویض باتری :

یو پی اس apc و تعویض باتری در آن بایستی توسط افراد متخصص در این امر صورت پذیرد. شرکت یو پی اس apc از جمله معروف ترین و بزرگترین تولید کننده ها در زمینه سیستم برق اضطراری یا یو پی اس و همچنین باتری ها و رک های هوشمند برای دیتاسنترها و تجهیزات خنک کننده جهت مراکز داده است. در ماه سوم سال 1981 این شرکت بوسیله سه کارشناس فارق التحصیل شده در رشته الکترونیک و برق که از دانشگاه ماساچوست تحصیل کرده بودند تاسیس شده است. در سال 2007 اشنایدر الکتریک شرکت خود را با mge وapc ادغام کرد. و به این علت در همان سال به قدرت برتر در کسب و کار شد. تعداد 12000 نفر بوسیله این شرکت در سراسر جهان استخدام شدند تا به تولید محصولات apc بپردازند.

یو پی اس apc و تعویض

انواع یو پی اس apc:

-smart ups:

این یو پی اس ها در ظرفیت های 450 تا 5000 ولت ارائه می شوند. جهت مصارف خانگی و صنعتی و مراکز اداری این یو پی اس ها قابل استفاده می باشند. دارای باتری داخلی هستند که در برخی از آنها قابلیت اتصال به باتری خارجی نیز وجود دارد.

-smart ups rt:

دارای توپولوژی آنلاین دابل کانورژن می باشد. قابل ارائه در ظرفیت های 1 تا 20 کیلو ولت آمپر می باشد. باتری داخلی با قابلیت اتصال به باتری خارجی در تمام آنها وجود دارد. این ups ها به شکل ایستاده و یا رکمونت که به شکل کشویی در رک ها می باشد قرار می گیرند. دارای بالاترین راندمان در بین سری یو پی اس های apc می باشند. که در صنعت یو پی اس به شکل آنلاین است. برای تجهیزات تک فاز و سه فاز قابل استفاده است. حائز اهمیت است که این یو پی اس ها با ژنراتورها سازگار هستند. مانیتور کردن و مدیریت از طریق شبکه و از راه دور بوسیله وب و snmp با ساختار داخلی صورت می پذیرد.

-symmetra lx:

این مدل بشکل ماژولار می باشند و دارای توپولوژی online double conversion هستند. که در ظرفیت های 4 تا 16 کیلوولت آمپر و در فریم های 4 و 6 و 8 و 16 ارائه می شوند.دارای سازگاری با ژنراتورها هستند. قابلیت مانیتور کردن و مدیریت از طریق شبکه و از راه دور بوسیله وب /snmp با ساختار داخلی می باشند.

-smart ups vt:

دارای توپولوژی آنلاین دابل کانورژن هستند. ظرفیت های آن 10 تا 40 کیلو ولت آمپر می باشد. دارای باتری داخلی هستند. قابلیت اتصال به باتری خارجی نیز دارا هستند. به شکل ایستاده و رکمونت یا کشویی در رک ها استفاده می شوند. دارای ورودی و خروجی سه فاز و قابلیت موازی شدن تا چهار دستگاه مشابه خود را دارند. ساختار باتری های داخلی و خارجی این دستگاه ماژولار می باشد. که قابلیت تعویض توسط کاربر را دارند. سازگاری با ژنراتورها از ویژگی های دیگر این مدل است. مدیریت از طریق شبکه و مانیتور کردن بوسیله وب snmp صورت می گیرد.

-symmetra px:

به شکل ماژولار هستند. توپولوژی اینها نیز آنلاین دابل کانورژن است. در ظرفیت های 16 کیلو وات تا 500 و در فریم های 48 و 160 و 250 و 500 ارائه می شوند. دارای باتری داخلی و با قابلیت اتصال به باتری خارجی هستند.

باتری یو پی اس :

باتری های یو پی اس از انواع سرب اسید و نیکل کادمیوم و آلکالین و… هستند. انجام تعویض باتری بایستی توسط افراد متخصص در این حوزه صورت پذیرد تا آسیبی به دستگاه وارد نگردد.

شرکت آروند آویژه پارسیان در زمینه سرویس و نگهداری از یو پی اس های apc و mge و تهیه لوازم جانبی آنها دارای خدمات جامعی می باشد. این شرکت دارای همکاری با شرکت اشنایدر نیز می باشد. در صورت نیاز به مشاوره با متخصصان ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights