یو پی اس apc و تعمیراتی که در آن انجام می گردد :

یو پی اس apc و بررسی

یو پی اس apc و تعمیراتی که در زمان نیاز لازم دارد :

یو پی اس apc و تعمیراتی که در زمان های مورد نیاز خود بایستی در آن انجام شود. شامل مواردی است که بایستی توسط افراد با تجربه در این زمینه انجام گیرد. یو پی اس یا منبع برق اضطراری که به آن منبع تغذیه برق نیز گفته می شود. وسیله ای الکترونیکی است که در زمان قطعی برق مورد استفاده تجهیزات الکترونیکی قرار می گیرد. جهت دستگاه های حساس برای تامین انرژی از یو پی اس استفاده می گردد.

یو پی اس apc و تعمیراتی

وظایف دستگاه یو پی اس شامل موارد ذیل می باشد:

  1. -تنظیم نمودن برق شبکه
  2. -ثابت کردن برق شبکه
  3. -ممانعت از ایجاد اختلالات شبکه به دستگاه های مورد نظر
  4. -تامین نمودن برق مصرفی دستگاه در زمان قطع برق شهری

به طور کلی یو پی اس ها وظیفه پشتیبانی از دستگاه های حساس برقی را در مقابل نوسانات و اختلالات جریان های برق و تامین کردن انرژی برای آنها در زمان مورد نیاز را عهده دار هستند. و به عبارتی به آنها ذخیره کننده برق نیز گفته می شود. در مناطق شهری و در استفاده از یو پی اس در آسانسورها و دوربین های مداربسته و همینطور در مناطق صنعتی از کاربردهای پرشمار یو پی اس محسوب می گردد.

انواع ups:

بر اساس استفاده از انرژی برق یو پی اس ها به سه مدل تقسیم می شوند:

-یو پی اس استاتیک:

اینها قیمت کمتری دارند که در بازار متداول تر می باشد. برای داشتن عملکرد بهینه به تهویه مطبوع نیاز دارند. به دلیل اینکه در دمای 20 تا 25 درجه عملکردی بسیار بهتر را دارا هستند. از مبدل الکترونیکی برق استفاده می نمایند. و فاقد قطعات متحرک هستند. دارای ظرفیت نهایتا 4 تا 5 مگاواتی هستند.

 

-یو پی اس دینامیک :

یو پی اس چرخشی یا پویا نیز به آنها گفته می شود. توانایی تولید ولتاژهای بالا بویژه در محیط های صنعتی را دارا هستند. از موتورهای الکترومغناطیسی مانند ژنراتور و موتور استفاده می کنند. باتری های آنها با سیستم ذخیره ای جنبشی قابلیت جایگزینی را دارند.

-یو پی اس هیبریدی :

به ترکیبی از دو مدل بالا هیبریدی یو پی اس می گویند.

باتری یو پی اس apc:

شارژ باتری های یو پی اس بسیار با اهمیت می باشد. بهترین مدل این باتری ها شامل اسید سرب و لیتیوم یون و سیلور آلکالین و نیکل کادمیوم است. بهترین نوع اینها باتری سرب اسید است. با توجه به نوع دستگاه بایستی با امنیت کامل نصب این باتری ها صورت پذیرد.

یو پی اس apc و تعمیرات :

از معروف ترین یو پی اس های جهان در شرکت ای پی سی تولید می گردد. شرکت apc علاوه بر تولید یو پی اس به تولید باتری یو پی اس و رک های هوشمند جهت دیتاسنترها و تجهیزات خنک کننده برای مراکز داده نیز می پردازد. شرکت apc در سال 1981 توسط سه فرد کارشناس که از دانشگاه ماساچوست در رشته الکترونیک و برق فارق التحصیل شده بودند تاسیس گردیده است. در صورت ایجاد نوسانات برق و تغییرات فرکانسی یو پی اس وارد عمل می شود و از این اختلالات ممانعت می نماید. در صورت ایجاد هر مشکلی در یو پی اس بایستی افراد کارشناس و متخصص در این زمینه به تعمیر آنها بپردازند. شرکت آروند آویژه پارسیان با داشتن نیروی کارشناس و بسیار حرفه ای این عمل را انجام می دهد.

کاربرد یو پی اس apc:

در بسیاری از مراکز پزشکی امروزه از یو پی اس استفاده می گردد در مراکز صنعتی و خصوصی و حتی در منازل نیز یو پی اس بسیار کاربرد دارد. معمولا کمتر شرکت یا مرکزی فاقد یو پی اس هستند. وسایلی که به یو پی اس اتصال دارند بسیار به نوسانات حساس هستند و از آنجایی که این تجهیزات قیمت بسیار بالایی نیز دارند در صورت آسیب به آنها تعمیر و یا خرید مجدد آنها هزینه های زیادی را دربر دارد. اما استفاده از یو پی اس سبب حفاظت این وسایل می گردد.

شرکت آروند آویژه پارسیان با داشتن نیروی متخصص و کاربلد تعمیرات و سرویس یو پی اس های apc و mge را به خوبی انجام می دهند. در صورت نیاز به مشاوره با ما تماس حاصل نمایید و از اطلاعاتی جامع بهره مند گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights