یو پی اس apc و تعمیر کردن آن چگونه است :

APC UPS و ویژگی خروجی

یو پی اس apc و تعمیر کردن آن :

یو پی اس apc و تعمیر آن امری بسیار تخصصی است. در اینجا به بررسی آن می پردازیم. شرکت apc از جمله تولید کننده های معروف یو پی اس یا برق اضطراری و باتری و رک های هوشمند جهت مراکز داده و همینطور تجهیزات خنک کننده برای دیتا سنتر می باشد. در ماه سوم سال 1981 این شرکت توسط سه کارشناس که در رشته برق و الکترونیک از دانشگاه ماساچوست فارق التحصیل شدند مورد تاسیس قرار گرفت. این سه نفر روی تحقیق و توسعه در برق خورشیدی فعالیت می کردند. این شرکت اولین یو پی اس خود را در سال 1984 به بازار وارد کرد. چرا که بر روی محافظت از انرژی تمرکز کرده است. از بیشترین محصولات این شرکت می توان به یو پی اس اشاره نمود که برای مصارف خانگی و صنعتی در توان های متفاوتی عرضه می شوند. در محیط های صنعتی و دانشگاهی و اداری و فروشگاهی و… از این یو پی اس ها می توان استفاده کرد.

یو پی اس apc و تعمیر

 

این محصولات برای کسب و کارهای کوچک و متوسط و در مصارف خانگی و اداری و شرکت های بزرگ استفاده می شود.
شرکت اشنایدر الکتریک در سال 2007 شرکت خود را با apc وmge ادغام کرد. و در همان سال به قدرت برتر در کسب و کار انتخاب شد. تعداد 12000 نفر بوسیله این شرکت در جهان برای تولید محصولات برند ای پی سی استخدام شدند.

 

انواع یو پی اس های apc:

  • smart ups

    این یو پی اس ها با ظرفیت 450 تا 5000 ولت می باشند. جهت مصارف خانگی و اداری کاربرد دارند. دارای باتری داخلی هستند. که در برخی از آنها اتصال باتری خارجی را نیز دارا هستند.

 

  • -symmetra px:

    این یو پی اس ها بصورت ماژولار می باشند. دارای توپولوژی آنلاین دبل کانورژن هستند. در فریم های 48 و 160 و 250 و 500 ولت و در ظرفیت های 16 کیلو وات تا 500 کیلو ولت قابلیت ارائه دارند. تمامی این یو پی اس ها مجهز به باتری داخلی هستند. و قابلیت اتصال به باتری اکسترنال را نیز دارا هستند.

  • -smart ups rt :

    توپولوژی این یو پی اس ها online double conversion می باشد. در ظرفیت های 1 تا 20 کیلو ولت آمپر ارائه می شوند. دارای باتری داخلی با قابلیت اتصال به باتری خارجی هستند. به شکل ایستاده و یا رکمونت به طور کشویی در رک ها استفاده می شوند. این سری از یو پی اس های ای پی سی راندمان بالایی به شکل آنلاین را دارا هستند. که برای تجهیزات تک فاز و سه فاز استفاده می گردند. این یو پی اس ها سازگار با ژنراتورها هم هستند. مانیتور کردن و مدیریت از طریق شبکه و از راه دور بوسیله web/snmp در این سری از یو پی اس ها با ساختار داخلی میسر است.

 

  • -smart ups vt:

    این مدل نیز دارای توپولوژی انلاین دابل کانورژن هستند. در ظرفیت های 10 تا 40 کیلو ولت آمپر قابل ارائه هستند. دارای باتری داخلی هستند. که این امکان را دارند که به باتری های خارجی نیز اتصال یابند. به شکل ایستاده و رکمونت استفاده می گردند. دارای ورودی و خروجی سه فاز و قابلیت موازی شدن تا چهار دستگاه مشابه خود را دارند. ساختار باتری های داخلی و خارجی این دستگاه ها ماژولار قابل تعویض بوسیله کاربر می باشد. این یو پی اس ها سازگار با ژنراتور ها هستند. مانیتور کردن و مدیریت از طریق شبکه و از راه دور توسط وب snmp با ساختار داخلی میسر می گردد.

 

  • -symmetra lx:

    بصورت ماژولار می باشند. دارای توپولوژی آنلاین دابل کانورژن هستند. در ظرفیت های 4 تا 16 کیلوولت آمپر و در فریم های 4 و 6 و 8 و 16 قابلیت ارائه دارند. باتری داخلی دارا هستند. به شکل رکمونت و کشویی مورد استفاده قرار می گیرند. قابلیت اتصال به باتری خارجی را نیز دارا هستند.

 

کاربرد یو پی اس های apc:

در تمام مراکز پزشکی و دولتی و منازل و نقاط اداری و صنعتی از یو پی اس استفاده می شود. چرا که دستگاه هایی که به یو پی اس متصل می شوند دارای حساسیت بالایی هستند. و تجهیزات گران قیمتی هستند که در صورت نیاز به تعمیر و یا خرید مجدد مبلغ زیادی را خسارت می بینند. خرید یو پی اس از مراکز و نمایندگی های معتبر اهمیت بالایی دارد.

شرکت آروند آویژه پارسیان دارای خدمات بسیاری در زمینه سرویس و نگهداری از یو پی اس های apc و mge هستند. همینطور دارای تجربه و همکاری با شرکت اشنایدر الکتریک می باشند. در صورت نیاز به تهیه لوازم یدکی و یا مشاوره با متخصصان ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights