یو پی اس apc و تامین برق اضطراری :

apc ups و

یو پی اس apc و تامین برق :

یو پی اس apc و تامین برق برای تجهیزات حساس امری بسیار مهم است. از برندهای بسیار معروف و شناخته شده یو پی اس ای پی سی می باشد. که حدود چهل سال می باشد که جهت زیرساخت های حفاظت از برق یک استاندارد صنعتی شناخته شده است. به عنوان پیشرو در صنعت با شرکای فناوری خود اطلاعاتی را تولید کرده که قابلیت اعتماد و اتصال و دسترسی را دارا هستند.

apc ups و شناخت

تولید apc ups:

اشنایدر الکتریک که خود تولید کننده باتری ها و منابع بی وقفه و تجهیزات خنک کننده برای دیتاسنترها می باشد. به تولید apc پرداخته است. اشنایدر الکتریک در سال 2007 به تولید ای پی سی پرداخته است. به بیانی دیگر ای پی سی را خریداری نمود و با سیستم mge ups آن را ادغام کرد. و واحد تجاری و خدمات خنک کننده اشنایدر را تشکیل داد. در سال 2008 تعداد زیادی فرد به استخدام این شرکت در آمدند و با فعالیت در 102 کشور به فروش سالانه 26 میلیارد دلار رسید. ای پی سی بوسیله اشنایدر در سال 2011 به یک برند محصول تبدیل شد.

یو پی اس apc و خطاهای

درباره یو پی اس apc:

برای فعال بودن قدرت در هر صنعتی به نیرویی بی وقفه نیاز است تا با ارائه راه حل های مناسب میزان حداکثری در دسترس بودن و تضمین زمان کار را ارائه دهد. برای ایجاد این اطمینان که وسایل الکتریکی هرگز در معرض آسیب نمی باشند و هرروز دنیا از قدرت بالاتری استفاده خواهد کرد یو پی اس apc تولید می گردد. حفاظت و پشتیبانی از زیرساخت های حیاتی نکته بسیار مهمی می باشد. امروزه در منازل و خانه ها استفاده از یو پی اس نیز وجود دارد که برای محافظت از سیستم های رایانه ای و تلویزیون ها و کنسول های بازی و سایر وسایل حساس از آن استفاده می شود. تا با این حرکت از قطعی برق و تغییرات ولتاژی و اسیب به دستگاه ها ممانعت به عمل آید. در دوربین های مداربسته جهت حفظ امنیت و عملکرد دستگاه از apc استفاده می شود.

اهمیت به کارگیری apc ups:

جهت داشتن سیستم بسیار پایدار برای تجهیزات حساس از ای پی سی بایستی استفاده کرد که مانند پشتیبان عمل کند. این یو پی اس ها به طوری خودکار و بدون هیچ قطعی از نوسانات ولتاژی و تغییرات فرکانسی جلوگیری می کنند. و از ایجاد خطرات ناشی از قطع شدن برق جلوگیری می گردد. امکان استفاده از اطلاعات را در هر تایمی میسر می کند.

apc smart یو پی اس :

برای مصارف خانگی و اداری از این یو پی اس استفاده می شود.از واحد کوچکی ایجاد گردیده. به شکل نسخه های رکمونت قابل دسترسی هستند. به جز مدل های srt و rt در سری اسمارت یو پی اس آنلاین واحدهای smart ups دارای سیستم های تعاملی خطی می باشند. و هنگامی که برق در دسترس نباشد از اینورتر خروجی های خود را خارج می نمایند.

یو پی اس و موارد

symmetra lx یو پی اس :

این یو پی اس های خطی برای سرور و برنامه های کاربردی شبکه مورد استفاده هستند. از 4 تا 16 کیلو ولت آمپر در پیکربندی های توانی از symmetra ها استفاده می شود برای data center از این مدل یو پی اس استفاده می گردد. مواردی مانند ماژول های هوشمند و عوض نمودن داغ و داشتن مدیریت یکپارچه خصوصیات آن است.

شرکت آروند آویژه پارسیان در زمینه سرویس و نگهداری از یو پی اس های apc و mge و هووآوی دارای خدمات بسیار جامعی می باشد. در صورت نیاز به مشاوره با متخصصان ما تماس حاصل نمایید. تا از اطلاعاتی کامل بهره ببرید. و به نیازهای خود پاسخ بدهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights