یو پی اس apc و بارهای وارد شونده به آن کدامند :

APC UPS و مشکلات

یو پی اس apc و بارهای وارد شونده به آن :

یو پی اس apc و بارهای وارد شونده به آن شامل مواردی است که به شرح آن می پردازیم. از معروف ترین و مشهورترین تولید کننده ها در زمینه یو پی اس و باتری آن و رک هوشمند جهت مراکز داده و تجهیزات خنک کننده برای دیتا سنترها APC می باشد. توسط سه کارشناس که در رشته الکترونیک و برق از دانشگاه ماساچوست فارق شده بودند. در سال 1981 این شرکت تاسیس گردید. تمرکز شرکت APC برروی حفاظت از انرژی معطوف بوده است. در سال 1984 اولین یو پی اس وارد بازار گردید. UPS از بیشترین محصولاتی است که در توان های مختلفی توسط این شرکت تولید شده است.

apc ups و بخش های

جهت مصارف خانگی و صنعتی از آن استفاده می گردد. به بیانی دیگر در محیط های اداری و صنعتی و دانشگاهی و مخابراتی و مصارف خانگی نیز از یو پی اس استفاده می شود.
این محصولات به انواع خانگی و اداری و کسب و کارهی کوچک تا متوسط و شرکت های بزرگ تقسیم گردیده است. اشنایدر الکتریک شرکت خود را در سال 2007 با شرکت APC و MGE ادغام کرد و به این دلیل در همان سال 2007 به قدرت برتر در کسب و کار تبدیل گردید. 12000 نفر از سراسر جهان توسط ای پی سی به کار گرفته شد تا به تولید این برند بپردازند.

یو پی اس APC و تجهیزات

APC UPS و بخش های اصلی آن :

یو پی اس منبع تغذیه ای بی وقفه است که از تعداد زیادی از قطعات الکترونیکی با ابعاد و توان مختلفی تشکیل یافته است. طول عمر هریک از اجزای یو پی اس متفاوت است. دارای عملکردی متوالی و هماهنگ با یکدیگر است. که سبب کارکرد صحیح یو پی اس می گردد. در عملکرد یو پی اس بخش های اصلی آن دارای نقشی بسیار مهم هستند. که شامل موارد زیر می باشند.

  • -رکتیفایر
  • -اینورتر
  • -بردکنترل
  • برد شارژر که در یو پی اس باتری خارجی است.
  • -باتری در یو پی اس باتری داخلی
  • -اسکت فلزی
  • نمایشگر
  • -کلیدها

یو پی اس apc و راهنمای

یو پی اس صنعتی دارای سه فاز است که در مراکز صنعتی و بیمارستان ها و کارخانه ها برای توان های بالا استفاده می شوند. در این یو پی اس ها قطعات به کار رفته و مصرفی دارای آمپر بالا می باشند. برای شروع به کار این یو پی اس ها بایستی استانداردهای خاصی را داشته باشند. چون توان بالایی دارند گرمای زیادی تولید می کنند و باید در محیطی با تجهیزات خنک کننده استاندارد و قوی نصب شوند. اتصال مستقیم خروجی این سیستم ها به مصرف کننده نباید در بیشتر مواقع صورت گیرد و بایستی تابلوی توزیع بین مصرف کننده و یو پی اس باشد و قرار گیرد.

مزیت استفاده از ups صنعتی:

برای موتورها و دستگاه های بزرگ در کارخانه ها از یو پی اس صنعتی به دلیل مزایای آن استفاده می شود. اینها منبع برق توان بالایی هستند که از قدرت زیادی برخوردارند. استفاده از یو پی اس صنعتی سبب عدم آسیب به وسایل حساس و گران می گردد. و در زمان قطع برق انرژی لازم برای وسایل را تامین می نماید.

بارهای وارده به ups:

-بارهای خطی:

اگر به یک بار یو پی اس ولتاژی سینوسی را وارد نماییم به شکلی همزمان جریان بار سینوسی را مشاهده خواهیم نمود. که به این بارها خطی گفته می شود. اختلاف فاز بین ولتاژ و جریان اهمیت ندارد. باور عموم بر این است که بارهای مقاومتی بار خطی یو پی اس هستند و بارهای خازنی و سلفی از انواع غیرخطی هستند. در حالیکه اینگونه نمی باشد. چرا که بار خطی همان بار سلفی و خازنی است. به بیانی دیگر اگر ولتاژ سینوسی به آنها اتصال یابد جریان خروجی سینوسی است و فقط با شکل موج ولتاژ اختلاف فاز دارد.
جریان بار پسفاز زمانی است که خاصیت سلفی بار غالب باشد. معنی یو پی اس این است که شکل موج جریان دقیقا بعد از شکل موج ولتاژ نیست و انجام آن با اختلاف کمی صورت می گیرد.

apc ups و دلیل

-بارهای غیرخطی:

اگر به بارهای غیرخطی ولتاژی سینوسی وارد گردد برخلاف بارهای خطی جریان خروجی آنها غیرسینوسی است. وسایل اطراف ما اکثرا از جریان های غیرخطی برخوردارند.

شرکت آروند آویژه پارسیان در زمینه سرویس و نگهداری از یو پی اس های apc و mge و هووآوی دارای خدمات بسیار جامعی هستند. در صورت نیاز به مشاوره با ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights