یو پی اس apc و انواعی را که شامل می شود :

یو پی اس apc و انواعی

یو پی اس apc و انواعی از آن :

یو پی اس apc و انواعی از آن شامل مواردی است که در اینجا به بررسی و توضیح اختصاری آن می پردازیم.از معروف ترین و مشهورترین تولید کننده ها در زمینه برق یو پی اس و باتری و رک ها در دیتاسنترها و تجهیزات خنک کننده در مراکز داده شرکت apc می باشد. توسط سه کارشناس که در رشته برق و الکترونیک از دانشگاه ماساچوست در سال 1981 فارق شده بودند تاسیس گردیده است. از بیشترین محصولاتی که این شرکت دارد می توان به یو پی اس اشاره نمود که در توان هایمتفاوتی جهت مصارف خانگی و یا صنعتی مورد استفاده می باشد. در انواع محیط های اداری و صنعتی و خانگی و فرودگاه ها نیز می توان از یو پی اس ها جهت برق بی وقفه کمک گرفت.

APC UPS و اینورتر

ups :

یو پی اس ها به انواع قابل مصرف در کسب و کاری کوچک تا متوسط و خانگی یا اداری و شرکت های بزرگ تقسیم می گردند. شرکت اشنایدر الکتریک در سال 2007 شرکت خود را با شرکت apc و mge ادغام کرد. از جمله دلایل انتخاب آن در سال 2007 به عنوان قدرت برتر نز همین می باشد. تعداد 12000 نفر توسط این شرکت در جهان به کار گرفته شده است تا به تولید محصولات برند apc بپردازند.

یو پی اس apc و انواعی

انواع یو پی اس های apc:

-اسمارت یو پی اس :

این یو پی اس ها با ظرفیت های 450 تا 5000 ولت قابل ارائه است. جهت مصارف خانگی و مرکزهای اداری از این مدل استفاده می شود. دارای باتری داخلی می باشد و در بعضی از آنها قابلیت اتصال به باتری خارجی نیز وجود دارد.

-اسمارت یو پی اس vt:

این سری از یو پی اس ها دارای توپولوژی آنلاین هستند. در ظرفیت های 10 تا 40 کیلو ولت آمپر ارائه می گردد. دارای باتری داخلی هستند. قابلیت اتصال به باتری خارجی را نیز دارند. به شکل ایستاده یا کشویی و رکمونت استفاده می شوند. دارای ورودی و خروجی سه فاز و با قابلیت موازی شدن تا چهار دستگاه را دارند. بوسیله کاربر باتری های داخلی و خارجی این مدل ها با ساختار ماژولار قابلیت تعویض دارند. با ژنراتورها سازگار پذیر هستند. قابلیت مانیتور کردن و مدیریت از دور و از طریق شبکه را دارا هستند.

یو پی اس apc و انواعی

-اسمارت یو پی اس RT:

این یو پی اس ها نیز دارای توپولوژی آنلاین هستند. در ظرفیت های 1 تا 20 کیلو ولت آمپر قابلیت ارائه را دارند. دارای باتری داخلی با قابلیت متصل شدن به باتری خارجی را دارند. در صنعت یو پی اس بالاترین راندمان به شکل آنلاین را دارند. جهت تجهیزات تک فاز و سه فاز می توان مورد استفاده نمود. قابلیت مانیتور کردن و کنترل از راه دور از طریق شبکه نیز در این سری وجود دارد.

-یو پی اس SYMMETRA PX:

اینها نیز به شکل ماژولار هستند. دارای آنلاین توپولوژی اند. در ظرفیت های 16 تا 500 و در فریم های 48 و 160 و 250 و 500 قابل ارائه هستند. دارای باتری داخلی اند و متصل به باتری خارجی نیز می شوند.

یو پی اس apc و محاسبه

-یو پی اس SYMMETRA LX:

این مدل نیز به صورت ماژولار هستند. توپولوژی آنلاین را دارا هستند. در ظرفیت های 4 تا 16 کیلو ولت و در فریم های 4 و 6 و 8 و 16 ارائه می شوند. باتری داخلی دارند و قابل اتصال به باتری خارجی هستند که به شکل رکمونت و کشویی می باشد.

شرکت آروند آویژه پارسیان در زمینه سرویس و نگهداری از یو پی اس های MGE و  APC و تهیه لوازم یدکی خدمات بسیار جامعی را ارائه می دهد. در صورت نیاز به مشاوره با متخصصان ما تماس حاصل نمایید و از اطلاعاتی کامل بهره ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights