یو پی اس apc و افزایش طول عمر آن به چه وابسته است :

یو پی اس apc و افزایش

یو پی اس apc و افزایش طول عمر آن :

یو پی اس apc و افزایش پیدا کردن عمر مصرفی آن به عوامل مختلفی مانند شرایط نگهداری آن و وضعیت باتری هایش بستگی دارد. apc یو پی اس از برندهای شناخته شده و معروفی است که حدود چهل سال است که به عنوان استانداردی صنعتی جهت حفاظت از برق به طور قابل اعتمادی استفاده می گردد. شرکت اشنایدر الکتریک که به تولید تجهیزات الکترونیک و باتری و یو پی اس و رک و … می پردازد به تولید یو پی اس ای پی سی پرداخته است. apc ups در سال 2007 بوسیله اشنایدر الکتریک خریداری شد. و این شرکت ای پی سی را با mge ups ترکیب و ادغام کرد. تا سبب تشکیل واحد تجاری انرژی و خدمات خنک کننده اشنایدر گردد. 12000 نفر به استخدام این شرکت درآمدند و در سال 2011 یو پی اس ای پی سی توسط اشنایدر الکتریک به یک برند تنها تبدیل شد.

یو پی اس apc و خطاهای

apc ups:

یو پی اس یا منبع تغذیه بی وقفه وسیله ای الکترونیکی است که در هنگام قطعی برق انرژی لازم برای تجهیزات مصرفی بدون هیچ توقف و اختلالی در اختیار آنها قرار می دهد. برای اطمینان از اینکه وسایل الکتریکی هرگز در معرض خطر و اختلال نیستند از یو پی اس apc استفاده می شود. و پشتیبانی از زیرساخت های حیاتی کار اصلی آن می باشد. امروزه در منازل نیز برای حفاظت از وسایلی مانند سینمای خانگی و کنسول های بازی و هر وسیله الکتریکی که به برقی بدون قطعی نیاز دارد ازای پی سی یو پی اس استفاده می شود. همچنین برای رایانه ها و وسایل امنیتی مانند دوربین های مداربسته نیز قابلیت استفاده دارد تا سبب جلوگیری از تغییرات ولتاژی و آسیب به تجهیزات شود.

یو پی اس apc و تجهیزات آن

استفاده از یو پی اس apc:

ای پی سی به عنوان سیستمی پشتیبان که به طور پایدار برق را برای تجهیزات تامین می کند شناخته شده است. و استفاده از آن اهمیت بسیاری دارد. یو پی اس به طور بی وقفه و خودکار در زمان قطع برق و تغییرات نوسانی انرژی لازم و پایداری را تامین می کند و این کار سبب ممانعت از ایجاد آسیب به وسایل در زمان قطع برق می گردد. و سبب دسترسی به اطلاعات را به کاربران می دهد.

apc یو پی اس و افزایش طول عمر آن :

برای اینکه این یو پی اس ها به خوبی و بهینه سازی شده به فعالیت خود بپردازند. و سبب افزایش طول عمر مصرفی آن شد بایستی مواردی که شامل موردهای ذیل می باشد به درستی رعایت گردد.

1-بار تجهیزات و بررسی نیازها :

بار مصرفی و نیازهای برقی وسایل الکتریکی در ابتدا بایستی مشخص شود. چرا که سبب انتخاب یو پی اس درست و مورد نیاز می گردد. و برق لازمه برای تجهیزات را تامین می کند.

2-استفاده از مدلی متناسب :

بر حسب بار مصرفی وسایل و میزان نیاز آنها به انرژی بایستی مدل مناسبی از یو پی اس apc را انتخاب کرد. بر اساس ظرفیت باتری و توان خروجی و ویژگی های پیشرفته دیگری این انتخاب شکل می گیرد.

یو پی اس و موارد

3-راه اندازی و نصب درست :

برای نصب کردن هر وسیله ای بایستی از افراد متخصص در آن حرفه استفاده کرد. چرا که این افراد دارای تخصص های لازم برای آن امور هستند. جهت نصب یو پی اس ها نیز بایستی از افراد متخصص و ماهر در این زمینه استفاده نمود تا سبب ایجاد اختلال و آسیب به یو پی اس و یا وسایل مصرفی نشد.

افزایش کارایی ups:

برای اینکه کارایی یو پی اس ای پی سی افزایش یابد بایستی 5 اقدام مهم در این راستا صورت پذیرد:

1-انتخاب درست توان ups
2-تعمیرات و نگهداری صحیح
3-استفاده از حالت هایبر یا همان خواب زمستانی و اکو
4-نصب کردن یو پی اس در محیط خشک و دمای متناسب
5-افزایش و ارتقا دادن توان ups

شرکت آروند آویژه پارسیان در زمینه سرویس و نگهداری از یو پی اس های apc و mge و هووآوی خدمات جامعی را ارائه می دهد. در صورت نیاز به مشاوره با ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights