یو پی اس هووآوی و کاربرد استابلایزر :

huawei ups و بررسی

یو پی اس هووآوی و کاربرد استابلایزر چیست :

یو پی اس هووآوی و کاربرد استابلایزر را در اینجا آورده اییم. شرکت هووآوی از جمله پیشگامان جهانی در ارائه زیرساخت فناوری و اطلاعات و ارتباطات یا ict و همینطور ابزارهای هوشمند می باشد. در چهارحوزه شبکه های مخابراتی و فناوری اطلاعات و خدمات ابری هووآوی و دستگاه های هوشمند با راه حل های یکپارچه این شرکت به دیجیتالی کردن زندگی افراد و خانه ها و سازمان ها جهت رسیدن به دنیایی کاملا متصل و هوشمند پرداخته است. از جمله محصولاتی که در این شرکت تولید می گردد یو پی اس و باتری یو پی اس می باشد.

هووآوی یو پی اس و بررسی

درباره شرکت huawei :

سال 1987 این شرکت به صورت خصوصی تاسیس گردید. بیش از 180000 کارمند در این شرکت به فعالیت می پردازند. این رقم نشان دهنده بزرگترین شرکت فعال در زمینه تولید یو پی اس بودن آن است. توسعه دهندگان و متخصصان شرکت هووآوی بر لبه های دنیای تکنولوژی و علم حرکت می کنند و با بهره گیری از تجهیزات و امکانات بسیاری به تولید علم در راستای تولید محصول پرداخته است. با پیشرفته ترین روش ها یو پی اس های هووآوی تولید می گردند. و کیفیت و قابلیت اطمینان صد درصدی را دارا هستند.

مصرف هووآوی یو پی اس :

از وسایل بسیار پرکاربرد یو پی اس می باشد. که برای وسایل برق جانبی و کمکی از آنها استفاده می گردد. هووآوی یو پی اس به زبان ساده وسیله ای است که جهت ذخیره انرژی برق از آن استفاده می گردد. به بیانی دیگر در مواقع قطع برق می توان از آن کمک گرفت. برقی که در یو پی اس تولید می شود به لحاظ کیفی بسیار مرغوب تر از برقی است که خود شبکه برق شهری تولید می نماید. به دلیل وجود دو قطعه اینورتر و یکسوکننده یا شارژر در ورودی و خروجی upsها که نویزگیری در دو مرحله را انجام می دهد. که سبب فراهم کردن جریان یکنواخت تری می شود.

یو پی اس هووآوی و باتری

سیستم های الکترونیکی :

با بیشترین میزان بهره وری در ولتاژی ثابت و پایدار سیستم های الکترونیکی به کار می پردازند. در کارکرد این وسایل به دلیل تغییرات ولتاژی نوساناتی ایجاد می شود. که سبب اخلال می گردد. استابلایزرها در این هنگام با تثبیت نمودن ولتاژ و ایجاد منبع تغذیه و انرژی پایدار تا حد زیادی از این مشکلات جلوگیری می نماید. استابلایزر یا نوسان گیر فناوری است برای جلوگیری کردن از نوسانات و قطع شدن برق شهری به کار می رود که برای حفاظت از وسایل در برابر شوک های الکتریکی و نوسانات بسیار مناسب است. برای حفظ نمودن طول عمر وسایل الکترونیکی تهیه استابلایزر بسیار اهمیت دارد.

huawei ups و کاربردی که

استابلایزر چیست :

به وسیله ای که برای تامین کردن ولتاژ ثابت و مناسب و دارای پایداری جهت تجهیزات الکتریکی به کار می رود. و از تغییر ناگهانی نوسان نیز ممانعت می کند و محافظت از تجهیزات را سبب می گردد استابلایزر می گویند. اصولا به این دستگاه تثبیت کننده ولتاژ می گویند چرا که با ثابت نگه داشتن ولتاژ کارایی و عمر لوازم را افزایش می دهد. به بیانی دیگر این وسیله مقابل صاعقه و سایر مشکلات مقاومت کرده و از ایجاد اشکالات احتمالی در جریان برق جلوگیری می نماید.

کاربرد استابلایزرها :

هرکدام از دستگاه های الکتریکی و تجهیزات برای بخش و طیفی گسترده از ولتاژها طراحی شده اند. هرکدام از تجهیزات بر اساس حساس بودن و میزان آن کارایی مشخص دارند. به عبارتی برخی وسایل تا 5 درصد از ولتاژ و برخی دیگر تا ده درصد را قابل تحمل دارند. و در غیر این مدل دچار عملکردی پایین می شوند. در بسیاری از نقاط به دلیل وجود نویز و تغییرات فرکانسی برق به لوازم خسارت های زیادی وارد می شود که استفاده از استابلایزها را ضروری می کند.

هووآوی یو پی اس و باتری

شرکت آروند آویژه پارسیان در زمینه سرویس و نگهداری از یو پی اس های apc و mge و هووآوی دارای خدمات بسیار جامعی است. در صورت نیاز به مشاوره با متخصصان ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights