یو پی اس هووآوی و موارد مهم در نگهداری آن :

یو پی اس و موارد

یو پی اس هووآوی و موارد اساسی درباره آن :

یو پی اس هووآوی و موارد مهمی که در نگهداری آن بایستی مورد توجه قرار گیرد تا طول عمر آن افزایش یابد در اینجا آورده اییم. در ارائه زیرساخت فناوری ارتباطات و اطلاعات یا ICT و ابزارهای هوشمند شرکت هووآوی از جمله پیشگامان این زمینه است. با دادن راه حل های یکپارچه در حوزه های شبکه مخابراتی و دستگاه هوشمند و فناوری اطلاعات و خدمات ابری HUAWEI به دیجیتالی کردن زندگی افراد و سازمان ها تعهد داده است. تا به دنیایی هوشمند و متصل دسترسی پیدا کند. از محصولاتی که در این کمپانی به تولید می رسد یو پی اس و باتری یو پی اس است.

یو پی اس apc و سرور

در مورد شرکت هووآوی :

در سال 1987 این شرکت تاسیس شد. سرمایه گذاری آن بر تحقیقات پایه ای می باشد و بر پیشرفت های تکنولوژیکی متمرکز است که سبب حرکت جهان به جلو می شود. در دنیای علم و تکنولوژی توسعه دهندگان و محققان این شرکت گام بر می دارند و با بهره گیری از تجهیزات و امکانات به تولید علم در راستای تولید محصول می پردازد. یو پی اس های هووآوی با روش های بسیار پیشرفته ای تولید می شوند که کیفیت و قابلیت اطمینان بالایی دارد.

 

apc ups و اهمیت

ویژگی های HUAWEI UPS:

-قابل اعتماد بودن :

با طراحی بسیار دقیق و ایده آل مشتریان خواسته آنها را به آنان ارائه می دهد. طراحی بسیار خوب و منحصر به فرد از بخش ها و روش های ورودی قدرت ذخیره انرژی خروجی قدرت و سیستم ایمن و تضمینی را به کاربران ارائه می کند. موارد زیر قابل اعتماد بودن آن را نشان می دهد:

1-جهت حفاظت از سیستم در قدرت های بالا از سیستم پشتیبانی هوشمند قوی استفاده کرده است.
2-در شرایط سخت و شدید سیستم کنترلی مناسب دارد.
3-دارای ابزار تست کاملا اتوماتیک در بخش های مختلف است.
4-در شرایط محیطی شدید از تست های انجام شده عبور کرده
5-انجام تست DUST و آزمون طولانی LLT
6-استفاده از مواد عالی در اجزای کلیدی مورد استفاده
7-به طور خودکار قادر به تشخیص خود به خودی و به صدا درآوردن زنگ برای مسائلی که سبب خرابی می گردد.

-کارآمدی :

داشتن توپولوژی بهینه سازی شده و الگوریتم دقیق و بهره بردن از کیفیت و قدرت بالا در طیف گسترده ای از یو پی اس های هووآوی راندمان بسیار بالا با قیمت مناسبی را ارائه می دهد. حتی در شرایط غیرعادی نیز اتلاف گرما ندارد که علاوه بر افزایش عمر باتری سبب کاهش هزینه های عملیاتی نیز می شود. دارای راندمان بالا تا 96 درصد در حالت آنلاین است. در نرخ بار کم راندمان بالا یو پی اس هووآوی را قادر می سازد تا در شرایط نامساعد نیز کاهش قدرت را به خوبی کنترل نماید. جهت راندمانی بهتر و عملکرد خوب دارای پیکربندی موازی است.

-راحت بودن :

طراحی ماژول در این یو پی اس ها سبب نصب راحت و آسان آن می شود. جهت اتصال به سیستم های موازی بیشتر و گسترش یافتن بسیار سهولت دارد. استاندارد می باشد. سهولت تحویل و خریدی آسان دارد. در مقابل شکستن و شعله ور شدن مقاوم است. نگهداری و تعمیراتی آسان دارد.

هوشمندی:

دارای سیستم عاملی قوی که انعطاف پذیری و اطمینان را ایجاد می کند. بر پارامترهای باتری نظارتی خود به خودی دارد. گشتاور دمای خودکار دارد. دارای شبکه هوشمند NETECO نیز می باشد.

نگهداری از HUAWEI UPS:

برای بالابردن طول عمر یو پی اس بایستی در انتخاب کردن آن در ابتدا دقت کافی نمود. تا یو پی اس با توان بالا و متناسب انتخاب شود. این عمل باعث می شود تا از حداکثر توان خود یو پی اس استفاده نکند و عمر بیشتری داشته باشد. در مدل های آنلاین همواره و دائم در حال کارکردن هستند و فرسودگی در اینها بیشتر وجود دارد. با توجه به نوع مصرف استفاده از مدل آفلاین یا اینتراکتیو بهتر است.

عوامل مهم و موثر بر طول عمر UPS:

1- شرایط محیطی مانند دما و تابش و رطوبت و نور افتاب
2-انجام سرویس های لازمه و نگهداری با برنامه ای تعیین شده توسط متخصص
3-استفاده از قطعات با کیفیت بهتر

شرکت آروند آویژه پارسیان در زمینه سرویس و نگهداری از یو پی اس های هووآوی و APC و MGE دارای خدمات بسیار گسترده ای است. در صورت نیاز به مشاوره با ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights