یو پی اس هووآوی و شناخت باتری آن :

یو پی اس هووآوی و نحوه

یو پی اس هووآوی و شناخت باتری :

یو پی اس هووآوی و شناخت ویژگی های آن و عملکرد باتری بسیار اهمیت دارد. از جمله شرکت هایی که در ارائه زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات یا ict و ابزارهای هوشمند فعالیت دارد huawei می باشد. در حوزه های فناوری اطلاعات و دستگاه های هوشمند و خدمات ابری و شبکه های مخابراتی هووآوی با دادن راه حل های یکپارچه به دیجیتالی کردن زندگی افراد و سازمان ها پرداخته است تا به دنیایی کاملا هوشمند و متصل دست پیدا کند. از محصولات این شرکت می توان به یو پی اس و باتری ups اشاره کرد که در بازار ارائه می گردد.

یو پی اس هووآوی و شناخت

درمورد huawei:

شرکت خصوصی هووآوی در سال 1987 که شرکتی الکترونیکی می باشد تاسیس گردید. بیش از 180000 فرد در این شرکت به استخدام آمدند که این عدد بیانگر بزرگ بودن آن در زمینه تولید یو پی اس است. در بیش از 170 کشور و منطقه هووآوی فعالیت می کند. huawei متمرکز بر نوآوری بر نیازهای مشتری است. در تحقیقات پایه ای سرمایه گذاری می نماید. و بر پیشرفت های الکترونیکی که سبب سوق جهان به جلو می شود تمرکز دارد. در دنیای علم و تکنولوژی محققان و توسعه دهنده های این شرکت حرکت می کنند. با استفاده از امکانات و تجهیزات زیادی این شرکت به تولید علم در راستای تولید محصول پرداخته است. با روش های بسیار پیشرفته ای یو پی اس هووآوی تولید می گردد. که کیفیت و قابلیت اعتماد صد در صدی دارد.

یو پی اس apc و تجهیزات آن

ویژگی های هووآوی یو پی اس :

  • -قابلیت اعتماد و اطمینان :

با طراحی دقیق و مطابق با ایده آل مشتریان یو پی اس های هووآوی اراده می گردند. طراحی منحصر به فرد و بسیار جامع از بخش ها و قسمت ها و روش های ورودی قدرت سبب ارائه سیستمی تضمینی و ایمن را که ذخیره انرژی و خروجی قدرت دارد می گردد. مواردی که بیانگر قابلیت اطمینان این دستگاه است آورده شده است :
-جهت حفاظت از سیستم در قدرت های بالا دارای سیستم پشتیبانی قوی و هوشمند است.
-در شرایط سخت و شدید قدرت کنترل دارد.
-دارا بودن ابزار تست اتوماتیک در سناریو متفاوت
-استفاده از بهترین مواد برای ابزارهای کلیدی مورد نظر.

 

apc ups و انتخاب

  • کارآمدی :

-برخورداری از الگوریتم و توپولوژی بهینه سازی و دقیق در بخش گسترده ای از یو پی اس های هووآوی با قیمت مناسب و راندمانی بالا سبب شگفتی شده است.
-تحت شرایط غیرعادی نیز اتلاف گرما نیز وجود ندارد. که اینگونه علاوه کاهش هزینه های عملیاتی سبب افزایش عمر باتری هم می گردد.
-در شکل آنلاین دارای راندمان بالا تا 96 درصد است.
-وجود راندمانی در نرخ بار کم سبب کنترل کاهش قدرت در وضعیت های نامساعد می گردد.
-جهت عملکردی بهتر و راندمان بالا دارای پیکربندی موازی است.

  • راحتی و سهولت :

-نصب راحت به دلیل ماژول بودن طراحی آن
-استاندارد بودن
-دارای استقامت برابر شکستگی و شعله وری

  • هوشمند بودن :

-وجود سیستم عامل قوی که سبب ایجاد اطمینان وانعطاف می گردد.
-شبکه هوشمند نت اکو
-دارا بودن گشتاور دما به شکل خودکار

باتری huawei ups:

منبع ذخیره انرژی باتری یو پی اس می باشد که اکثر دستگاه های الکترونیکی با آن کار می کنند دارا می باشد. کاربرد این باتری ها بسیار زیاد است که در هنگام قطعی برق انرژی لازمه را تامین نمایند. بدون وجود باتری یو پی اس عملا بدون هیچ کاربردی است و از آن امکان استفاده ای وجود ندارد. باتری سرب اسید با تکنولوژی خاصی ساخته شده است که محبوبیت زیادی دارد.

شرکت آروند آویژه پارسیان در زمینه سرویس و نگهداری از یو پی اس های apc و mge و هووآوی دارای خدمات بسیار جامعی است. در صورت نیاز به مشاوره با متخصصان ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights