یو پی اس هووآوی و شرح آن :

یو پی اس huawei و جنس

یو پی اس هووآوی و شرح ویژگی های آن :

یو پی اس هووآوی و شرح ویژگی هایی که دارد. در اینجا مورد بررسی قرار گرفته است. از جمله پیشگامان جهانی در ارائه زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات یا ICT و ابزارهای هوشمند شرکت HUAWEI می باشد. در حوزه های شبکه مخابراتی و فناوری اطلاعات و خدمات ابری و دستگاه های هوشمند هووآوی با ارائه راه حل های کاربردی و یکپارچه متعهد به به دیجیتالی کردن زندگی افراد و سازمان ها و خانه ها برای رسیدن به دنیایی کاملا هوشمند و اتصال یافته گردیده است. از محصولاتی که بوسیله این شرکت به تولید می رسد و در بازارهای جهانی عرضه می گردد می توان به یو پی اس و باتری آن اشاره نمود.

 

یو پی اس هووآوی و شرح

درمورد شرکت HUAWEI:

در سال 1987 این شرکت الکترونیکی تاسیس شد. بیش از 180000 نفر توسط آن به استخدام درآمدند. و این عاملی برای تبدیل آن به بزرگترین شرکت فعال در زمینه تولید یو پی اس شده است. در بیشتر از 170 منطقه و کشور هووآوی به فعالیت می پردازد.

یو پی اس هووآوی و تحقیق و توسعه :

نوآوری بر نیازهای مشتری از تمرکزهای اصلی این شرکت است. در تحقیقات به سرمایه گذاری می پردازد. و بر پیشرفت های تکنولوژیکی متمرکز است. و باعث حرکت جهان رو به جلو می گردد. توسعه دهنده ها و محققان یو پی اس HUAWEI بر لبه های علم و تکنولوژی جهان گام بر می دارند. و با بهره مندی از تجهیزات و امکانات بسیار این شرکت تلاش دارد تا به تولید علم در راستای تولید محصول بپردازد. با پیشرفته ترین روش ها یو پی اس های هووآوی تولید می گردند که کیفیتی صد در صد و اطمینان بالایی دارد.

یو پی اس هووآوی و شرح

ویژگی های یو پی اس HUAWEI:

-قابل اعتماد بودن :

این یو پی اس ها با طراحی هوشمندانه و دقیق و ایده آل برای مشتریان عرضه شده است. قسمت ها و روش های ذخیره انرژی و ورودی قدرت و خروجی آن با طراحی منحصر به فرد و جامعی که دارد سیستمی بسیار تضمین شده و ایمن به مشتریان و کاربران خود ارائه داده است. مواردی که در ادامه آمده است بیانگر قابل اعتماد بودن آن است.

1-برای حفاظت از سیستم دارای سیستم پشتیبانی بسیار هوشمند و قوی در قدرت های بالا است.
2-دارای سیستم کنترلی در شرایط دشوار و سخت
3-در سناریو های مختلف دارای ابزار تست کاملا اتوماتیک است.
4-به درستی انجام شدن تست های شرایط محیطی شدید
5-موفقیت در تست DUST و آزمون طولانی LLT
6-استفاده از بهترین اجزای کلیدی با بهترین مواد

HUAWEI UPS G2000

-کارآمدی :

1-دارا بودن توپولوژی دقیق و کیفیت بالا و قدرت بالا در بخش گسترده ای از یو پی اس های هووآوی با راندمانی بالا و قیمتی متناسب
2-در شرایط غیرعادی نیز اتلاف گرما وجود ندارد که علاوه بر افزایش عمر باتری سبب کاهش هزینه های عملیاتی نیز می گردد.
3-تا 96 درصد در حالت آنلاین راندمان بالا دارد.
4-در نرخ بار کم راندمان بالایی دارد که یو پی اس هووآوی را قادر می کند تا در شرایط نامساعد نیز کاهش قدرت را به خوبی کنترل کند.
5-برای راندمانی بهتر و بالا و عملکردی بهتر دارای پیکربندی موازی است.

-راحتی و سهولت :

1-به دلیل طراحی ماژول این یو پی اس ها نصب آنها به راحتی صورت می گیرد.
2-اتصال به سیستم های موازی بیشتر و سهولت گسترش
3-راحتی در تحویل و خریدی آسان
4-دارای استقامت در مقابل شکستگی و شعله
5-نگهداری و تعمیر آسان

یو پی اس huawei و تعمیرات

شرکت آروند آویژه پارسیان در زمینه سرویس و نگهداری از یو پی اس های APC و MGE و هووآوی دارای خدمات بسیار جامعی می باشد. در صورت نیاز به مشاوره با متخصصان ما تماس حاصل نمایید و از اطلاعاتی کامل بهره مند گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights