یو پی اس هووآوی و بررسی خطاهای آن :

بوق زدن ممتد در huawei ups

یو پی اس هووآوی و بررسی هشدار آن :

یو پی اس هووآوی و بررسی ویژگی هایی که دارد بسیار مهم است. انجام نصب این دستگاه باید توسط افراد ماهر با تجربه صورت پذیرد. در ارائه زیرساخت های ابزارهای هوشمند و فناوری ارتباطات و اطلاعات یا ict شرکت هووآوی از جمله پیشگامان در این زمینه است. با دادن راه حل های درست و یکپارچه در حوزه های فناوری اطلاعات و شبکه های مخابراتی و خدمات ابری و فناوری اطلاعات huawei به دیجیتالی کردن زندگی افراد و سازمان ها متعهد گردیده است تا به دنیایی کاملا قابل دسترس و متصل ارتباط یابند. از محصولات ارائه شده در این شرکت می توان به یو پی اس و باتری آن اشاره نمود.

یو پی اس هووآوی و بررسی

 

درمورد هووآوی :

در سال 1987 اسن شرکت خصوصی الکترونیکی تاسیس شد بیشتر از 180000 فرد در این کمپانی به استخدام آمده اند. که این عدد بیانگر بزرگ بودن و فعال بودنش در زمینه تولید یو پی اس است. توسعه دهندگان و محققان این شرکت در دنیای علم و تکنولوژی قدم می گذارند. و با استفاده از امکانات و تجهیزات شرکت هووآوی به تولید علم در راستای تولید محصول پرداخته است. با روش های بسار پیشرفته یو پی اس های هووآوی تولید می شوند که قابلیت دسترسی و کیفیت بالایی دارند.

HUAWEI UPS و سرویس

ویژگی های huawei:

-قابل اعتماد و در دسترس بودن:

با طراحی دقیق و درست ایده آل مشتریان یو پی اس های هووآوی به مصرف کنندگان ارائه داده می شود. قسمت ها و روش های ورودی قدرت از طراحی بسیار منحصری و جامع برخوردار است. قدرت خروجی و انرژی ضمانت شده ای را ارائه می کند.

-کارآمدی :

توپولوژی بهینه سازی شده و الگوریتم دقیق داشتن قدرت و همچنین بهره مندی از کیفیت بالا در بخش گسترده ای از ups های هووآوی با عملکرد و راندمانی بالا از ویژگی های آن است. در شرایط غیرعادی نیز حتی اتلاف گرما وجود ندارد که سبب افزایش طول عمر علاوه بر کاهش هزینه می شود. برخورداری از راندمان بالا در نرخ بار کم سبب می شود که در شرایط نامساعد هم کاهش قدرت توسط هووآوی به خوبی کنترل گردد. برای عملکرد بهتر نیز پیکربندی موازی دارد.

huawei ups و برق

-راحتی و آسان بودن:

ماژول طراحی شدن آن سبب راحتی نصب است. اتصال و گسترش راحت به سیستم های موازی در این یو پی اس ها وجود دارد. در برابر شعله و آتش مقاوم هستند. نگهداری و تعمیرات آن آسان است.

-هوشمندی :

وجود سیستم عامل هوشمند انعطاف پذیری را بالا می برد. بر پارامترهای باتری به شکل خود به خودی نظارت دارد. دمای خودکار گشتاوری دارد.

بررسی عیب های هووآوی یو پی اس :

1- عدم داشتن خروجی و روشن نشدن یو پی اس :

در صورت روشن نشدن دستگاه به خوبی می توان کلید on را یکبار فشار دهید تا یو پی اس روشن گردد. به این نکته توجه کنین که اگر یو پی اس حتی خاموش باشد صفحه نمایشگر ممکن است روشن شود. احتمال دیگر این اتفاق این است که یو پی اس به منبع انرژی اتصال ندارد. که در این صورت بایستی از اتصال کابل برق به طور ایمن به دستگاه و منبع برق مورد استفاده اطمینان حاصل شود.

یو پی اس هووآوی و تعمیر

2-استفاده یو پی اس از باتری درحالی که به برق متصل است:

امکان دارد جریان برق توقف کرده باشد. باید بار در این هنگام کم شود و وسایل غیر ضروری جدا گردد. در صورت ضرورت استفاده از همه دستگاه ها امکان اتصال یک باتری اکسترنال و افزودن آن وجود دارد.

3- ایجاد صدای بیب بیب از یو پی اس :

در حالی که یو پی اس کار خود را انجام می دهد. به دلایل مختلفی یو پی اس صدای بیب می دهدکه صدای هر بخش به دلیلی خاص است. که باید مورد بررسی قرار گیرد.

4-led به اشتباه روشن می گردد:

ممکن است خطای داخلی یو پی اس وجود داشته باشد.در این مورد می بایستی با تعمیر کار و متخصص حتما تماس صورت پذیرد. وجود پیام خطا رو ال سی دی حتما ب دلیل مهمی است.

شرکت آروند آویژه پارسیان در زمینه سرویس و نگهداری یو پی اس هووآوی و mge و apc خدمات بسیار جامعی برخوردار است. در صورت نیاز به مشاوره با ما تماس حاصل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights