یو پی اس هووآوی و اتصال ژنراتور به آن :

یو پی اس هووآوی و سرویس

یو پی اس هووآوی و اتصال ژنراتور به آن :

یو پی اس هووآوی و اتصال ژنراتور به آن سبب افزایش عملکرد آن شده است. برای داشتن برقی قابل اطمینان و پایدار و بالابردن ضریب اعتماد آن فعالیت همزمان یو پی اس و ژنراتور با یکدیگر انتخابی درست می باشد. دقت و توجه به کارایی و توانایی هرکدام از این موارد و دستگاه ها اهمیت بالایی دارد. یو پی اس به عنوان منبع برق بی وقفه می باشد.

که در زمان قطعی برق دارای کارایی و قابلیت هایی بسیار است. بسیاری از افراد بر این باورند که در صورت داشتن ژنراتور نیازی به ups ندارند. در صورتی که بخواهیم سیستم شبکه برق سیستمی پایدار و آنلاین باشد. و از نویز و نوسانات خارج باشد. بایستی حتما به شکل همزمان از یو پی اس و ژنراتور با هم استفاده نمود.

یو پی اس هووآوی و اتصال

یو پی اس هووآوی و ژنراتور :

  • -در ژنراتورها به دلیل مکانیکی بودن مکانیزم داخلی آنها به مدت زمانی نیاز دارند تا به برق شبکه اتصال یابند. و وقفه ای هرچند کوتاه سبب خاموشی و یا ریست شدن مصرف کننده ها می گردد. و نه تنها سبب ایجاد آسیب به دستگاه های مصرفی می شود بلکه باعث از بین رفتن حافظه و اطلاعات دستگاه هم می گردد. که این اطلاعات حاصل مدتها تلاش کردن بوده است. در خروجی ژنراتورها بوسیله یو پی اس امکان اتصال سریع به شبکه برق ایجاد می شود. که بدون ریست کردن و یا خاموشی مصرف کننده ها از این مشکل می توان جلوگیری نمود.

 

  • -ولتاژ خروجی ثابت و یکنواختی در ژنراتورها وجود ندارد. ولتاژ خروجی آنها همواره در حال نوسان و تغییر می باشد. و اغلب یو پی اس ها به تثبیت ولتاژ برق خروجی مجهز می باشند. و در دامنه وسیعی از تغییرات ولتاژ برق ورودی قادر هستند عمل تثبیت ولتاژ را انجام دهند. و ولتاژ تثبیت شده 220 ولتی در خروجی خود همواره به طور ثابت وجود دارد.

 

  • ژنراتورها در هنگامی که برق متصل است. عملا فعالیتی انجام نمی دهند. در حالیکه با وجود فیلترهای rfi و emi در یو پی اس ها و محافظت در برابر ولتاژ اضافه و جریان زیاد و نویزهای خارجی و رعد و برق همیشه یو پی اس در مدار قرار دارد و از وسایل مصرفی مانند دستگاه های پزشکی و سرورها و کامپیوترها حفاظت می کند.

 

  • پورت نرم افزاری در یو پی اس وجود دارد که با اتصال به اینترنت و کامپیوتر میزان ولتاژ شبکه و خروجی و بار مصرفی و جریان و فرکانس و میزان شارژ باتری ها و دمای داخلی یو پی اس و تست کردن باتری ها و دارا بودن قابلیت ارسال فرمان خاموش سازی و یا راه اندازی کردن مجدد یو پی اس و قابلیت ارائه منحنی های گرافیکی از شرایط برق و دما و شارژ بحرانی و … را ارائه می دهد.

یو پی اس هووآوی :

در ارائه زیر ساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات ict و ابزارهای هوشمند شرکت هووآوی از جمله پیشگامان آن می باشد. با دادن راه حل هایی یکپارچه در حوزه های مختلف فناوری اطلاعات و مخابرات و دستگاه های هوشمند و خدمات ابری هووآوی به دیجیتالی کردن زندگی افراد و سازمان ها برای رسیدن به دنیایی هوشمند و متصل پرداخته است. از محصولاتی که بوسیله این شرکت تولید شده است می توان به یو پی اس و باتری یو پی اس اشاره نمود.

درباره شرکت huawei:

تاسیس شرکت هووآوی در سال 1987 بوده است. بیش از 180000 کارمند در این کمپانی به فعالیت می پردازند. که نشان دهنده بزرگترین شرکت فعال در زمینه تولید یو پی اس می باشد. در مناطق و کشورهای بسیاری این شرکت به فعالیت می پردازد. نوآوری بر نیاز های مشتری در هووآوی تمرکز مهمی است. در تحقیقات پایه ای این شرکت سرمایه گذاری می کند. بر پیشرفت های تکنولوژیکی نیز این شرکت متمرکز است. یو پی اس هووآوی با روش های بسیار پیشرفته تولید می شوند و دارای کیفیت و قدرت اطمینان صد در صدی می باشند.

شرکت آروند آویژه پارسیان در زمینه سرویس و نگهداری از یو پی اس های apc و mge و هووآوی دارای خدمات بسیار جامعی می باشد. در صورت نیاز به مشاوره با متخصصان ما تماس حاصل نمایید و از اطلاعاتی کامل بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights