یو پی اس هووآوی رکمونت :

یو پی اس huawei و جنس

یو پی اس هووآوی رکمونت :

یو پی اس هووآوی رکمونت و ویژگی هایی که دارد در اینجا به اختصار آورده اییم. جهت ارائه زیرساخت فناوری اطلاعات و ارتباطات یا ict و همینطور ابزارهای هوشمند شرکت هووآوی از پیشگامان این عرصه می باشد. در چهار حوزه کلیدی شبکه های مخابراتی و دستگاه های هوشمند و خدمات ابری و فناوری اطلاعات باراه حل هایی یکپارچه به دیجیتالی کردن زندگی افراد در سازمان ها و خانه ها و … جهت اتصال به یک دنیای هوشمند پرداخته است. از محصولاتی که توسط این شرکت تولید می گردد می توان به یو پی اس و باتری آن اشاره نمود.

یو پی اس هووآوی رکمونت

درباره کمپانی huawei:

در سال 1987 این شرکت الکترونیکی که شرکتی خصوصی محسوب می گردد تاسیس گردیده است. سرمایه گذاری این شرکت در تحقیقات پایه ای می باشد. این شرکت بر پیشرفت های تکنولوژیکی تمرکز دارد. با بهره گیری از امکانات و تجهیزات بسیاری این شرکت به تولید علم در راستای ایجاد و تولید محصول می پردازد. تولید یو پی اس های هووآوی با پیشرفته ترین روش ها صورت می گیرد. و کیفیتی قابل اعتماد و اطمینان دارد.

ویژگی های یو پی اس هووآوی رکمونت :

1- قابل اعتماد بودن :

با طراحی دقیق و هنرمندانه یو پی اس هووآوی دقیقا خواسته و ایده آل مشتریان را به آنها منتقل و ارائه می نماید. از قسمت ها و روش های ورودی قدرت و ذخیره انرژی و خروجی قدرت طراحی ای جامع و منحصر به فرد را با سیستمی ایمن و تضمینی به کاربران عرضه می نماید. باتری های یو پی اس هووآوی دارای سیستم پشتیبانی قوی جهت محافظت از سیستم در قدرت های بالا هستند. دارای سیستم کنترل شرایط سخت و شدید می باشد. دارای ابزار تست اتوماتیک در بخش های مختلف می باشد. تست dust ahd و آزمون طولانی مدت llt می باشد. استفاده از بهترین مواد برای اجزای کلیدی می باشد. دارای سیستم تشخیصی خود به خودی و زنگ خطر جهت پیش بینی وقایعی که سبب خرابی می گردد.

2- کارآمد بودن:

دارای الگوریتم دقیق و توپولوژی بهینه سازی شده و قدرت و کیفیت بالا در طیف گسترده ای از یو پی اس های هووآوی با راندمان بالا و قیمت مناسب می باشد.در شرایط غیرعادی نیز اتلاف گرما وجود ندارد که سبب افزایش عمر باتری و کاهش هزینه های عملیاتی نیز می گردد. در حالت آنلاین تا 96 درصد راندمان بالایی دارد. در نرخ بار کم با راندمان بالایی که باتری ها دارا هستند که یو پی اس را قادر می سازد تا در شرایط نامساعد نیز کاهش قدرت را به خوبی مورد کنترل قرار دهد. برای راندمان بالاتر و عملکرد بهتر پیکربندی موازی را دارا می باشد.

3- راحت بودن :

به دلیل ماژول بودن یو پی اس های هووآوی قابلیت نصب به راحتی را دارا هستند. دارای سهولت گسترش و اتصال به سیستم ها موازی بیشتری را دارند. دربرابر شکستگی و شعله ور شدن مقاومت زیادی دارند. نگهداری و تعمیر آنها آسان است.

4- هوشمند بودن :

دارای سیستم عاملی قوی که انعطاف پذیری و اطمینان را سبب می گردد. بر پارامترهای باتری نظارتی خود به خودی دارد. دارای گشتاور دمای خودکار است. شبکه هوشمند neteco را دارا می باشد.

شرکت آروند آویژه پارسیان دارای خدماتی جامع در زمینه سرویس و نگهداری از یو پی اس های apc و mge را دارا می باشد. این شرکت دارای سابقه همکاری با شرکت اشنایدر الکتریک نیز می باشد که از افتخارات شرکت است.در صورت نیاز به مشاوره و دریافت همکاری با متخصصان ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights