یو پی اس هووآوی آنلاین و مشکلات برق شهری :

هووآوی یو پی اس و نقش

یو پی اس هووآوی آنلاین و مشکلات برق :

یو پی اس هووآوی آنلاین و مشکلات برق شهری که با آن مواجه است. شامل مواردی است که به بررسی آن می پردازیم. یو پی اس وسیله ای الکترونیکی می باشد که جهت تامین انرژی دائم جهت وسایل مصرفی در اداره ها و سازمان ها طراحی شده است. این تجهیزات به اختلالات موجود در شبکه و قطعی و وصلی برق حساسیت بالایی دارند. به این دلیل و باتوجه به نوسانات برق بسیاری از مراکز درمانی و بیمارستان ها و نقاط مخابراتی و کامپیوتری و سازمان های مهم از ups استفاده می کنند.

 

یو پی اس هووآوی آنلاین و مشکلات

مشکلات موجود در برق :

بر روی برق شهری مشکلاتی مانند تغییرات ولتاژی یا افزایش و کاهش یکباره ولتاژ و اعوجاج های لحظه ای و یا دائمی و تغییرات فرکانسی وجود دارد. با پیشرفت تکنولوژی و تولید دستگاه های با دقت و حساسیت بالا و کاربردهای ویژه و خاص خود نیاز به دستگاهی مانند یو پی اس که به شکل بی وقفه برق را تامین می نماید. سبب ایجاد ولتاژ ثابت و فرکانسی قابل اطمینان می گردد. به عبارتی استفاده از یک نیروی پشتیبان مانند یو پی اس سبب حفاظت از مشکلات برق و جلوگیری از تخریب و یا از دست دادن اطلاعات می گردد. روش های کم هزینه بسیاری برای تامین حفاظت برابر مشکلات برق وجود دارد. اما هیچکدام مانند استفاده از یو پی اس قادر به ایجاد امنیت و محافظت نمی گردد.

استفاده از یو پی اس هووآوی :

یو پی اس در زمانی بسیار سیستم گرانی محسوب می گردید. امروزه اما با توجه به گران بودن تجهیزات از لحاظ سخت افزاری و یا داده و اطلاعات استفاده و هزینه تامین و تهیه یک یو پی اس ارزان و مقرون به صرفه است.

ساختار یو پی اس huawei:

هدف اصلی یو پی اس تهیه منبع تغذیه برای تجهیزاتی است که از آنها حفاظت می کند. اما این کار را چگونه انجام می دهد: دو شاخه وسیله ای می باشد که به برق شهری وصل می شود و فقط از یک منبع برای نیرو استفاده می نماید. در صورت قطع برق شهر در اثر انقطاع الکتریسیته آن وسیله به سرعت خاموش می گردد. یو پی اس با فراهم کردن دو منبع قدرت سبب ممانعت این عمل می گردد. طراحی یو پی اس ها به شکلی است که دو منبع انرژی همواره وجود داشته باشد. یکی منبع انرژی اولیه یا همان برق شهر و دیگری در صورت قطع منبع اولیه وارد مدار می شود. و به آن باتری یا منبع ثانویه می گویند.

فعالیت یو پی اس هووآوی آنلاین :

با توجه به نوع یو پی اس بعضی مواقع کلیدی برای کنترل این که از کدامین منبع انرژی در هر لحظه ای استفاده نمود روی آن قرار می گیرد. به محض اینکه این سوئیچ متوجه گردد که منبع اولیه قطع شده از حالت اولیه به ثانویه تبدیل می شود. و در صورت اتصال منبع اولیه به طور مجدد از حالت ثانویه به اولیه بر می گردد. تجهیزات از برق متناوب استفاده می کنند. که برق شهری نیز متناوب است. اگرچه همه باتری ها برق مستقیم تولید می کنند. بخشی از یو پی اس به نام شارژر عمل کرده و انرژی متناوب را برای شارژ باتری به طور مستقیم بر عهده دارد.

 

شرکت آروند آویژه پارسیان در زمینه سرویس و نگهداری از یو پی اس های huawei و apc و mge خدمات بسیار جامعی را ارائه می دهد. این شرکت دارای سابقه همکاری با شرکت اشنایدر الکتریک نیز می باشد. در صورت نیاز به مشاوره با متخصصان ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights