یو پی اس هووآوی آنلاین و بررسی آن :

یو پی اس هووآوی و نحوه

یو پی اس هووآوی آنلاین :

یو پی اس هووآوی آنلاین دارای ویژگی هایی می باشد که در اینجا به بررسی اختصاری آن می پردازیم. در رابطه با راه حل های ict هووآوی یک ارائه دهنده جهانی می باشد. با مشتری مداری و مشارکت قدرتمند این شرکت تمام قابلیتها و نقاط قوت در طول شبکه های کاربر و زمینه محاسبات ابری و سرمایه گذاری را ایجاد کرده است. شرکت هووآوی متعهد به دیجیتالی کردن زندگی افراد و سازمان ها و خانه ها جهت رسیدن به دنیای کاملا متصل و هوشمند می باشد. از محصولات تولیدی از این شرکت یو پی اس و باتری یو پی اس است.

یو پی اس هووآوی آنلاین

درمورد شرکت huawei:

در سال 1987 این شرکت که خصوصی نیز می باشد تاسیس گردیده است. بیش از 180000 کارمند در این شرکت فعالیت دارند. که این رقم بیانگر بزرگ بودن هووآوی در بین شرکت های فعال در زمینه یو پی اس است. در بیش از 170 کشور و منطقه شرکت huawei فعالیت دارد.

ویژگی های هووآوی :

نوآوری بر نیازهای مشتری و تمرکز بر آن از جمله ویژگی های این شرکت است. در تحقیقات پایه ای سرمایه گذاری می کند. و بر پیشرفت های الکترونیکی نیز متمرکز است. که سبب حرکت جهان به جلو شده است.در دنیای علم و تکنولوژی محققان و توسعه دهندگان شرکت هووآوی قدرم بر میدارند. و با بهره گیری از امکانات و تجهیزات بسیاری این شرکت به تولید علم در راستای تولید محصول می پردازد. با پیشرفته ترین روش ها یو پی اس های هووآوی تولید می گردند و کیفیت و قابل اعتماد بودن صد در صدی را دارا هستند.

تعریف یو پی اس :

ups یا منبع تغذیه بی وقفه وسیله ای است که از قطعات جامد تشکیل یافته است که بین منبع برق ورودی و بار متصل شده قراردارد. از ایجاد اختلالات برق مانند قطعی کامل آن جلوگیری می نماید. ویژگی هایی در تمام یو پی اس ها مشترک است که دارا بودن باتری می باشد. تا هنگامی که برق شهر وصل است. انرژی در باتری ها ذخیره می گردد و بعد از قطع برق شهر انرژی باتری به ac یا جریان متناوب تبدیل می گردد.

 

 

پس همه سیستم ها دارای شارژ باتری و مدار اینورتر هستند. وجود بای پس نیز در آنها همراه با یک سوئیچ در خروجی سبب ارتباط با بار برای تغذیه مستقیم از برق شهر می باشد. با به کارگیری سوئیچ های استاتیک در بسیاری از مواقع مدار سوئیچ خروجی کامل می گردد. در یو پی اس هایی که از توان کمتری برخوردارند این کار توسط رله صورت می گیرد.

باتری های قابل استفاده در ups:

باتری ها شامل انواعی مانند سرب اسید و نیکل کادمیوم و لیتیوم و سیلور آلکالین هستند. مناسب ترین نوع باتری برای یو پی اس نوع سرب اسید است. که معمولا با در پوش بسته استفاده بیشتری دارد چرا که به نگهداری و سرویس نیازی ندارد. در آمپر ساعت بالاتر از دو ولت از آن استفاده می گردد. در مواردی که احتیاج به طول عمر بیشتر از ده سال است معمولا از نوع نیکل کادمیوم استفاده می شود.

 

شرکت آروند آویژه پارسیان در زمینه سرویس و نگهداری از دستگاه های یو پی اس apc و mge و همینطور تهیه لوازم یدکی آنها خدماتی بسیار جامع ارائه می دهد. این شرکت دارای سابقه همکاری با شرکت اشنایدر الکتریک نیز می باشد. در صورت نیاز به مشاوره با متخصصان ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights