پارالل کردن یو پی اس N+1 چگونه انجام می پذیرد:

پارالل کردن یو پی اس N+1 :

پارالل کردن یو پی اس N+1 از جمله روش های پارالل کردن است. که زمانی که قطع برق صورت می گیرد یو پی اس ها بسیار مفید و کارآمد می باشند و این امکان ایجاد می گردد. که سرورهای رایانه اصلی خاموش گردد تا در زمان قطع برق اطلاعات مهم ذخیره گردد.از آنجایی که این امکان وجود دارد که یو پی اس به درستی کار نکند. از یک سیستم پشتیبانی با پیکربندی N+1 برای روبه رویی با این شرایط استفاده می گردد.

تعمیر یو پی اس MGE

یکی از انواع این تنظیمات پیکربندی افزایشی N+1می باشد. که مشاغل امکان استفاده از آن را دارند. در پیکربندی افزایشی موازی یا N+1 از دو دستگاه یو پی اس متصل به تجهیزات ایجاد شده است برق از دستگاه های یو پی اس عبور می کند. و در زمان ورودی تجهیزات حداقل از دو عدد دستگاه متفاوت UPS عبور می نماید.زمانی که یو پی اس اصلی خاموش می گردد. باتری موجود در یو پی اس انرژی لازم را فراهم می نماید.

روش نصب یو پی اس APC

یو پی اس N+1:

N+1که افزونگی موازی نام دارد. به عنوان اطمینان خاطری است. جهت اینکه همیشه یک یو پی اس در دسترس باشد. مخفف تعداد ماژول های یو پی اس همان N+1 می باشد. که جهت تامین انرژی لازم برای سیستم های متصل ضروری لازم می باشد.هنگامی که یک مرکز داده از یک UPSبزرگ استفاده نماید و این ماژول کار نکند سیستم ها با اختلال روبه رو می گردند. در طرح N+1 باتری به همراه تعدادی ماژول کوچک یو پی اس در کنار هم قرار دارند بار در تمام ماژول ها در زمان عملیات عادی به شکلی مساوی تقسیم می گردد. که انگار یک دستگاه یو پی اس بزرگ هستند.اگر در زمان سرویس یک ماژول واحد از کار بیفتد یا نیاز به آفلاین شدن پیدا کند. یو پی اس همچنان قدرت تامین انرژی را دارد چرا که قبل از آن از توسط یک ماژول اضافی پیکربندی گردیده است.

تعمیر یو پی اس MGE

شرکت آروند آویژه پارسیان در زمینه یو پی اس و سرویس و نگهداری آن خدمات بسیار جامعی را به شما عزیزان ارائه می دهد در صورت داشتن هر سوالی در این زمینه با ما تماس حاصل نمایید.

۱ دیدگاه برای “پارالل کردن یو پی اس N+1 چگونه انجام می پذیرد:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights