هووآوی یو پی اس و باتری در آن :

huawei ups و راهکار

هووآوی یو پی اس و باتری :

هووآوی یو پی اس و باتری در آن وظیفه تامین انرژی را بر عهده دارد. از پیشگامان جهانی در ارائه دادن زیر ساخت فناوری ارتباطات و اطلاعات یا ict و ابزارهای هوشمند شرکت هووآوی می باشد. این شرکت در چهار حوزه شیکه مخابراتی و دستگاه های هوشمند و فناوری اطلاعات و خدمات ابری هووآوی با دادن راه حل های یکپارچه تعهد به دیجیتالی کردن زندگی افراد و سازمان ها و خانه ها برای اتصال به دنیایی هوشمند داده است. در سال 1987 شرکت خصوصی huawei تاسیس گردید. این شرکت بیشتر از 180000 فرد را به استخدام در آورد که همین رقم بیانگر بزرگ بودن این شرکت در زمینه تولید کردن یو پی اس می باشد. در بیشتر از 170 کشور هووآوی به فعالیت می پردازد.

تمرکز huawei:

شرکت هووآوی روی نوآوری بر نیازهای مشتری متمرکز است. در تحقیقات پایه ای این شرکت سرمایه گذاری کرده است و بر پیشرفت های تکنولوژیکی که سبب حرکت جهان به جلو می شود تمرکز دارد. دنیای علم و تکنولوژی با فعالیت توسعه دهندگان و محققان huawei همواره در حال پیشرفت است. این شرکت با استفاده از تجهیزات و امکانات بسیار به تولید علم در راستای تولید محصول اقدام کرده است. با پیشرفته ترین روش ها یو پی اس های هووآوی تولید می گردند. که کیفیت و قابلیت اطمینان صد در صدی دارد.

یو پی اس هووآوی و کاربردی

باتری یو پی اس هووآوی :

طراحی باتری های یو پی اس huawei به گونه ای است که برای تجهیزات حیاتی در صنعت های مختلف نیروی پشتیبان قابل اعتمادی را فراهم کرده است. این صنایع عبارتند از مراکز داده ها، امورمالی و حمل و نقل و مخابرات.
طیف وسیع دیگری از محصولات و خدمات مرتبط با منبع تغذیه نیز توسط باتری یو پی اس ارائه می شود. ارائه دادن راهکارهایی جهت تامین کردن برقی قابل اعتماد و کارآمد به مشتریان از جمله اهداف huawei می باشد. که سبب رفع نیازهای تجاری افراد شده است و سبب کاهش مصرف انرژی و اثرات زیست محیطی شده است. محصولات این شرکت در سراسر جهان توسط شرکت های زیادی استفاده می گردد.
در زمینه تحقیق و توسعه در بسیاری از حوزه های فناوری مانند تجهیزات شبکه و دستگاه های هوشمند و شبکه های ارتباطی و تکنولوژی هوش مصنوعی باتری هووآوی یو پی اس به فعالیت می پردازد.

هووآوی یو پی اس و باتری

کاربردهای باتری هووآوی یو پی اس :

  • -سیستم های روشنایی مهم و اضطراری
  • -سیستم های برق خورشیدی
  • -صنایع گاز و نفت و پتروشیمی
  • -تجهیزات پزشکی و بیمارستانی
  • دیتاسنترها و شبکه های کامپیوتری و اتاق سرورها

باتری ها دارای انواع مختلفی هستند که در مصارف صنعتی و خانگی کاربرد دارد. از جمله کاربردها باتری ها استفاده از آن در یو پی است.

انواع باتری ها :

-باتری نیکل کادمیوم :

این باتری ها به نوع سرب اسید مانند می باشند. و از جمله باتری های صنعتی هستند. هزینه تعمیز و نگهداری این باتری ها زیاد می باشد.

باتری داغی و علت

-باتری سرب اسیدی :

از پر کاربردترین باتری ها در صنایع این مدل می باشد . که از صفحات اکسیدهای فلزی و فلزات تشکیل یافته است. طول عمر این باتری ها زیاد است و مقرون به صرفه می باشد.

-باتری لیتیوم یونی :

انواع دیگری از باتری های صنعتی هستند که چگالی بالایی دارند. سبک بودن از ویژگی های این باتری هاست. و استفاده از آن در صنایع مختلف دیده شده است. باتری لیتیوم یونی دارای طول عمر بیشتر به نسبت باتری نیکل کادمیوم است. هزینمه نگهداری این باتری پایین است. و زمان لازم برای شارژ شدن در آن کم است.

یو پی اس apc و اهمیت

شرکت آروند آویژه پارسیان در زمینه سرویس و نگهداری از یو پی اس های apc و mge و هووآوی دارای خدمات بسیار ویژه و جامعی می باشد. در صورت نیاز به مشاوره با متخصصان ما تماس خاص نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights