هووآوی یو پی اس و انواع ژنراتور :

هووآوی یو پی اس و اهمیت

هووآوی یو پی اس و انواع ژنراتور :

هووآوی یو پی اس و انواع ژنراتور را در اینجا نام خواهیم برد. از جمله پیشگامان جهانی ارائه زیرساخت های ارتباطات ict و فناوری اطلاعات و ابزارهای هوشمند huawei می باشد. در چهار حوزه شبکه های مخابراتی و دستگاه هوشمند و خدمات ابری و فناوری اطلاعات شرکت هووآوی متعهد به دیجیتالی کردن خانه ها و سازمان ها و زندگی افراد جهت رسیدن به دنیایی کاملا هوشمند و متصل است. از محصولاتی که توسط این شرکت تولید می گردد یو پی اس و باتری یو پی اس می باشد. به بازارهای جهانی ورود کرده است.

huawei ups و چگونگی

huawei و تحقیق و توسعه :

شرکت هوآووی در نوآوری بر نیازهای مشتری تمرکز دارد. در تحقیقات پایه ای این شرکت سرمایه گذاری می نماید. و بر پیشرفت های تکنولوژیکی نیز تمرکز دارد که سبب حرکت دنیا به جلو شده است. بر لبه های دنیای علم و تکنولوژی توسعه دهندگان و محققان شرکت هووآوی قدم نهاده است. با بهره گیری از تجهیزات و امکانات این شرکت تلاش می کند تا به تولید علم در راستای تولید محصول بپردازد. با پیشرفته ترین روش ها یو پی اس های huawei تولید می گردند و کیفیت و اطمینانی صد در صد را دارا هستند.

در مورد شرکت هووآوی :

شرکت خصوصی huawei در سال 1987 تاسیس گردید. بیش از 180000 کارمند توسط این کمپانی به استخدام درآمد. که این رقم بیانگر بزرگ بودن این شرکت در زمینه تولید یو پی اس است. در کشورهای زیادی به فعالیت می پردازد.

huawei ups و تجهیزات

ویژگی های یو پی اس huawei :

-قابلیت اطمینان و اعتماد :

بوسیله طراحی دقیق و هنرمندانه و دقیقا طبق خواسته و ایده آل مشتریان هووآوی یو پی اس ها ارائه می شوند. روش های ورودی قدرت و طراحی جامع و منحصر به فرد از بخش ها و ذخیره انرژی و خروجی قدرت سبب ارائه سیستمی ایمن و تضمین به کاربران شده است. جهت حفاظت از سیستم ها در قدرت های بالا دارای سیستم پشتیبانی هوشمند قوی است. در شرایط سخت و شدید دارای قدرت کنترل بالایی است. در سناریو های مختلف دارای ابزار تست کاملا اتوماتیک است. از تست های بسیار سختی در شرایط محیطی بد عبور کرده است. استفاده از بهترین مواد در اجزای کلیدی مورد استفاده خود. در هنگام وقوع خطر دارای سیستم هشداری خودکار می باشد که از خطرات جلوگیری می نماید.

هووآوی یو پی اس و نقش

-سهولت و راحتی :

نصب این یو پی اس ها بخاطر طراحی ماژولی که دارند بسیار آسان است. دارای سهولت گسترش و اتصال به سیستم های موازی بیشتر می باشد. از استاندارد بودن برخوردار است. دارای استقامت زیادی در برابر شکستگی و شعله است. نگهداری و تعمیرات این یو پی اس ها بسیار آسان می باشد.

-کارآمدی :

توپولوژی و الگوریتم خاصی در این ups ها وجود دارد. که قدرت و کیفیتی بالا را با راندمانی بالا و قیمتی کم ایجاد کرده است. هزینه های عملیاتی به دلیل عدم وجود اتلاف گرما حتی در شرایط بد بسیار کاهش یافته و عمر باتری را زیاد کرده است. حالت آنلاین  آن تا 96 درصد دارای راندمان بالایی است. کاهش قدرت به دلیل بالا بودن راندمان در نرخ بار کم به خوبی کنترل شده است. برای راندمان بالاتر و عملکردی بهتر پیکربندی موازی را دارا می باشد.

هووآوی یو پی اس و نقش

باتری huawei ups:

برای تجهیزات حیاتی مهم در صنعت های مختلف مانند مخابرات و امور مالی و حمل و نقل و مراقبت های بهداشتی باتری این یو پی اس ها به شکلی طراحی شده است که نیروی پشتیبانی را فراهم کرده است. در زمینه تحقیق و توسعه باتری این یو پی اس ها در بسیاری از حوزه های فناوری مانند شبکه های ارتباطی و دستگاه های هوشمند و سیستم های ابری و مخابراتی و تکنولوژی هوش مصنوعی فعالیت بسیاری دارد.

کاربرد باتری هووآوی در صنایع :

ژنراتور برق :

فعالیت این دستگاه نیز تا حدودی مانند یو پی اس است. به وسیله ای که برق و انرژی را تولید می کند و از ایجاد اختلالات در اثر وجود قطعی برق جلوگیری می کند ژنراتور می گویند. برای کاربردهای متفاوتی به صورت فیزیکی و الکتریکی از ژنراتورها استفاده می شود.

یو پی اس apc و اختلالات

انواع ژنراتورها :

-موتور ژنراتور دیزلی
– ژنراتور گازسوز
-موتور ژنراتور دوگانه سوز

شرکت آروند آویژه پارسیان در زمینه سرویس و نگهداری از یو پی اس های apc و mge و هووآوی دارای خدمات بسیار جامعی می باشد در صورت نیاز به مشاوره با متخصصان ما تماس نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights