سرویس یو پی اس APC در چه مواردی انجام می گیرد :

سرویس یو پی اس APC

سرویس یو پی اس APC :

سرویس یو پی اس APC از نکات بسیار مهم در استفاده از یو پی اس می باشد. چرا که هزینه تعویض یو پی اس در زمان ایجاد مشکل در هر یک از قطعات آن بسیار گران تمام می شود. بهتر است در صورت بروز هر مشکلی در سیستم یو پی اس به تعمیر و سرویس آن بپردازید شرکت آروند آویژه پارسیان در زمینه سرویس یو پی اس APC به شما دوستان کمک بسیار شایانی خواهد نمود تا انتهای این مقاله با ما باشید.

قرار داد سرویس و نگهداری یو پی اس APC :

معمولا بعد از آنکه یو پی اس توسط متخصصان ما در مرکز آروند آویژه پارسیان برای شرکت و یا سازمانی نصب گردید. قراردادهای سرویس و نگهداری یو پی اس هم منعقد می گردد. تا در صورت بروز هر مشکلی در سیستم UPS متخصصین ما دست به کار شوند. تمامی دستگاه های یو پی اس بعد از اینکه تولید می شوند. دارای گارانتی و قرارداد سرویس و نگهداری می باشند. و دارای استانداردهای جهانی از لحاظ نصب و کیفیت و توان قدرتی و فنی می باشند.

سرویس یو پی اس APC

روند ارائه خدمات در سرویس یو پی اس ای پی سی :

1- بررسی و مشاهده دستگاه :

ابتدا دستگاه توسط کارشناسان ما در مرکز بررسی و عیب یابی می گردد. و هزینه آن برآورد می شود و به سازمان مربوطه و یا اشخاص مورد نظر اطلاع داده می شود.

2- رفع ایراد دستگاه و تعمیر کردن آن :

در صورتی که دستگاه مورد نظر نیاز به قطعه جدیدی داشته باشد در انتظار سفارش قطعه و نصب آن یو پی اس مورد نظر مورد تعمیر قرار می گیرد. و در صورتی که نیازی به قطعه جدیدی نباشد و تنها تعمیر مورد نظر باشد این پروسه زودتر انجام می گیرد.

3- تست دستگاه یو پی اس و تحویل آن :

در حضور مشتری مورد نظر دستگاه تست می گردد و به وی تحویل می گردد. حتما قبل از تحویل دستگاه تست آن در حضور مشتری انجام می پذیرد. تا در صورت وجود مشکل احتمالی به سرعت رفع گردد.

 

سرویس یو پی اس APC

شرکت آروند آویژه پارسیان در زمینه نگهداری و سرویس یو پی اس همواره در کنار شما عزیزان می باشد. و خدمات جامعی را ارائه می دهد در صورت داشتن هرسوالی در این زمینه با مشاوران ما تماس حاصل نمایید و از اطلاعاتی کامل بهره مند گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights