در هووآوی یو پی اس تعمیرات برد چگونه انجام می گیرد :

huawei ups و بررسی

در هووآوی یو پی اس تعمیرات برد به چه شکل است :

در هووآوی یو پی اس انجام تعمیرات مربوط به بخش های مختلف بایستی توسط افراد متخصص صورت پذیرد. ازپیشگامان جهانی در ارائه زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات یا ict و ابزارهای هوشمند می توان به huawei اشاره نمود. با دادن راه حل های یکپارچه در حوزه های فناوری اطلاعات و شبکه های مخابراتی و دستگاه های هوشمند و خدمات ابری تعهد به دیجیتالی کردن زندگی افراد و سازمان ها برای رسیدن به دنیایی متصل و هوشمند داده است. از محصولات تولیدی در این شرکت می توان به یو پی اس و باتری آن اشاره نمود.

در مورد هووآوی یو پی اس :

تاسیس این شرکت در سال 1987 صورت پذیرفت. بیشتر از 180000 کارمند بوسیله این شرکت به استخدام درآمدند. که بیانگر بزرگ بودن آن در زمینه تولید یو پی اس است. در بیش از 170 منطقه و کشور در جهان این کمپانی فعالیت دارد. نوآوری بر نیازهای مشتری تمرکز شرکت هووآوی است. سرمایه گذاری این شرکت بر تحقیقات پایه ای می باشد. بر پیشرفت های تکنولوژیکی متمرکز است که جهان را به جلو می برد. در دنیای علم و تکنولوژی گام بر می دارند و با بهره گیری از تجهیزات و امکانات بسیار به تولید علم در راستای تولید محصول این شرکت اقدام می نماید. با روش های بسیار پیشرفته یو پی اس های huawei تولید می شوند که کیفیت و اطمینان صد در صدی دارند.

موارد مهم درباره اجزای اصلی ups:

-از اجزای اصلی یو پی اس باتری و مدار الکتریکی می باشد.
-وجود نقشه در مدارهای الکتریکی که در هنگام نیاز برد به یو پی اس به آن نیاز می باشد.
-در صورت عدم آسیب دیدن باتری مرتبط امکان شارژ و استفاده مجدد در آن وجود دارد.
-به دلیل وجود قطعات بسیار در بردهای دیجیتالی بررسی آنها بسیار مهم و ضروری است.
-قطعات برد امکان دارد که شکسته و یا سوخته باشند که بایستی مورد توجه قرارگیرند.

یو پی اس هووآوی و بررسی

مزایای استفاده از هووآوی یو پی اس :

استفاده کردن از یو پی اس یا منبع تغذیه سبب حفاظت در برابر قطعی کلی می شود و علاوه بر آن به حل مشکلات ناشی از قطع شدت جریان برق نیز کمک می نماید. یو پی اس دارای فیلترهای الکترونیکی است که سبب حذف نویزها و نوسانات برق شهری می گردد. و در برابر ولتاژ بالا و رعد و برق نیز حفاظت از مصرف کننده ها را ایجاد می شازد. و جریان یکنواختی با شکل موج ثابت به مصرف کننده ارسال می نماید.

یو پی اس huawei و انتخاب آن

inverter:

اینورتر هرچه قوی تر باشد یو پی اس نیز از توان و قدرت بیشتری برخوردار خواهد بود. به بیانی دیگر تعداد و توان تجهیزات بیشتری را می توان پشتیبانی نمود. ظرفیت باتری های به کار رفته نیز هرچه بیشتر باشد. میزان زمان برق دهی در زمان قطعی برق شهر نیز بیشتر می شود. ویژگی های متفاوتی مانند آلارم های هشدار در زمان ایجاد خطا یا اضافه بار و برای ذخیره اطلاعات و خاموشی رایانه وجود نرم افزار کنترل کامپیوتر در یو پی اس ها دیده می شود.

 

یو پی اس apc و معرفی آن

تعمیر برد الکترونیکی :

جهت تعمیر کردن برد بایستی توسط افراد متخصص نقشه خوانی مدارها صورت بگیرد. آنالیز این مدارها به دقت بالایی نیاز است که باید انجام آن توسط افراد متخصص صورت گیرد. استفاده از لوازم و تکنولوژی متناسب برای تعمیر بردها امری مهم است چرا که بردهای دستگاه های یو پی اس چندلایه و پیچیده هستند این مهم باید صورت پذیرد.

شرکت آروند آویژه پارسیان در زمینه سرویس و نگهداری از یو پی اس های هووآوی و mge و apc دارای خدمات بسیار جامعی می باشد. در صورت نیاز به مشاوره با متخصصان ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights