تعمیرات یو پی اس apc و سیستم کامپیوتری چگونه است :

تعمیرات یو پی اس apc و

تعمیرات یو پی اس apc و بررسی آن :

تعمیرات یو پی اس apc و انجام آن بایستی توسط افراد متخصص در این زمینه صورت پذیرد. از جمله بزرگترین و معروف ترین شرکت هایی که علاوه بر تولید یو پی اس به تولید باتری آن و رک های هوشمند جهت مراکز داده و تجهیزات خنک کننده نیز می پردازد می توان به شرکت apc اشاره نمود. در سال 1981 این شرکت توسط سه فردی که در رشته الکترونیک و برق از دانشگاه ماساچوست فارق شده بودند. تشکیل شده است.

یو پی اس apc و افزایش

 

فعالیت شرکت ای پی سی ابتدا بر روی انرژی خورشیدی بوده است. حفظ نمودن انرژی در آن زمان از اهداف دولت بوده است. از فعالیت قبلی آن حمایت نکرد. و راه اندازی سیستم های یو پی اس برق بی وقفه را آغاز کرد. ابتدایی ترین یو پی اس این شرکت در سال 1984 به بازار وارد گردید. ای پی سی در توان های متفاوت و جهت موارد بیمارستانی و صنعتی و دیتاسنتر و خودروسازی و مناطق اداری و سازمانی و کشتیرانی ها مورد استفاده می باشد. این شرکت همچنین 6000 فرد را به استخدام خود درآورد و سبب پیشی گرفتن نسبت به سایر تولیدکنندگان گردید.

UPS:

منبع تغذیه بی وقفه یا یو پی اس وسیله ای الکتریکی است که کار تامین برق جهت لوازم الکترونیکی و پزشکی و … در مقابل قطعی برق و یا نوسانات بر عهده دارد. این سیستم مابین برق شهری و وسیله مصرف کننده قرار می گیرد. و علاوه بر اینکه برق شبکه را تنظیم می کند. از اختلالاتی مانند تغییرات نوسانی و ولتاژی به تجهیزات حساس ممانعت می نماید. بوسیله برق ذخیره ای در باتری ها از تجهیزات دیگر مانند سرور و کامپیوتر در مقابل نوسانات برقی حفاظت می نماید. و در هنگام قطعی برق توان لازمه برای وسایل را تامین می کند.

یو پی اس apc و مدل های

هدف اصلی یو پی اس APC:

در زمان تغییرات نوسانی که به یکباره صورت می گیرد. یو پی اس باعث جلوگیری از ایجاد آسیب به سیستم های الکترونیکی می گردد. و حفاظت در برابر تغییرات ولتاژی و قطعی برق را بر عهده دارند. به بیانی دیگر هدف اصلی یک UPS تهیه کردن منبع انرژی به شکل بی وقفه برای وسایلی است که از آنها حفاظت می نماید.

سیستم های کامپیوتری :

در سال های اخیر تاثیرات زیادی ناشی از فناوری اطلاعات و ارتباطات در زندگی بشر دیده شده است. دنیای ارتباطات و دانش به سرعت در حال تغییر بوده است و به شکل گسترده ای در همه بخش های اقتصادی و اجتماعی بشر وارد شده است. ممکن است قطعی برق و خاموشی رایانه برای خیلی از افراد اتفاقی مهم نباشد. اما اگر در محیطی اداری و سازمانی برق قطع شود و سیستم های کامپیوتری و سخت افزاری قادر به فعالیت نباشند.

یو پی اس apc و اهمیت

 

و با توجه به هزینه هایی که وجود دارد امکان کار کردن میسر نشود. و یا حتی ممکن است به دلیل تغییرات نوساناتی مشکلات و آسیب های سخت افزاری و انفورماتیکی ایجاد شود. اهمیت وجود یو پی اس و تامین برق بی وقفه در این زمان مشخص می گردد. چرا که با وجود یو پی اس APC از ایجاد اختلافات ولتاژی جلوگیری می شود و سیستم های مصرفی بدون اتلاف انرژی و وقت بدون هیچ وقفه ای برق را دریافت می کنند.

APC برای شبکه های رایانه ای :

شبکه های کامپیوتری به قسمت های انفورماتیکی و سیستماتیک می گویند که موجب حفظ موارد مهم است. نوع کاربری های مختلف شبکه ها باعث می شود تا تجهیزاتی که برای محافظت در برابر نوسانات و اختلالات شهر و تامین برق به کار می برند انواع متفاوتی را در برگیرد.

یو پی اس جهت سرورها :

مرکز و قطب اصلی پردازش اطلاعات و مدیریت شبکه های کامپیوتری در سرور صورت می گیرد. داشتن پردازنده قوی و نرم افزارهای پیشرفته و منابع تغذیه قوی و اتصالات شبکه بیشتر از قابلیت های آن است. افزایش قابلیت اطمینان در سرور کار اصلی مدیران شبکه است. کنترل کرد وضعیت سرورها به طور لحظه ای جهت شناخت خطاهای احتمالی و بهینه سازی عمکرد سرورها از ابزارهای کلیدی است. در صورتیکه اختلال برق باعث از دست رفتن سرورها شود وجود یو پی اس از الزامی ترین تجهیزات برای ممانعت این امر است.

یو پی اس apc و کارکرد

شرکت آروند آویژه پارسیان در زمینه سرویس و نگهداری از یو پی اس های APC و MGE و هووآوی دارای خدمات بسیار جامعی می باشد. در صورت نیاز به مشاوره با ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights