تعمیرات یو پی اس و نگهداری آن چگونه بایستی انجام پذیرد :

apc ups و توان

تعمیرات یو پی اس و نگهداری آن :

تعمیرات یو پی اس و نگهداری آن امری بسیار مهم است که بایستی توسط افراد متخصص صورت پذیرد. وظیفه حفظ جریان و ولتاژ برق توسط گجت های یک یو پی اس صورت می گیرد.برق توسط اینها از جریان اصلی گرفته می شود و در باتری ها ذخیره می گردند. و در زمانی که قطعی و یا نوسانات ولتاژ صورت گرفت این جریان را به کار می گیرند و از آن استفاده می نمایند. در جاهایی که جریان به تنهایی این توانایی را ندارد تا به حفظ ولتاژ بپردازد از یو پی اس استفاده می گردد.

خرید یو پی اس MGE

 

یو پی اس بین جریان برق اصلی و وسیله مصرف کننده قرار می گیرد. و برق مورد نیاز را بی وقفه به دستگاه الکتریکی مورد نظر می رساند.یو پی اس سبب جلوگیری از ایجاد اختلال در شبکه جریان و نوسانات برق می گردد. و مانع از آسیب دستگاه های برقی می گردد.یو پی اس ها جزو سخت افزارهایی هستند که بسیار حساس و تخصصی می باشند. و بایستی توسط افراد متخصص تعمیر و نگهداری گردند. یک ups علاوه بر ثابت نمودن ولتاژ و نوسانات آن از ایجاد نویز نیز جلوگیری می نمایند.

یو پی اس APC مدل EasyUPS3L250kVA

عملکرد یک یو پی اس :

استفاده از یو پی اس به عنوان یک حفاظت کننده در برابر قطعی کلی برق عمل می کند. به دلیل گران بودن تعویض یک یو پی اس در صورت ایجاد مشکل در سیستم آن بهتر است. تعمیرات پیشگیرانه و سرویس و نگهداری از آنها صورت پذیرد. ups به شکلی ساخته شده است که به عبارتی از دو منبع قدرت که موجود می باشد استفاده نماید. یکی منبع انرژی اصلی یا همان برق شهری و دیگری منبع قدرت یا همان باتری است.
بر اساس مدل هر یو پی اس ممکن است سوئیچی جهت کنترل حالت استفاده از منابع قدرت تعبیه شده است. که با استفاده از آن در اثر ایجاد نوسانات برقی تغییر حالت استفاده از منبع انرژی صورت می گیرد.

نصب یو پی اس APC و MGE

بخشی دیگر از یو پی اس اینورتر نام دارد که جهت تبدیل نمودن انرژی مستقیم ذخیره شده در باتری جهت به کار انداختن دستگاهتان در یک یو پی اس قراردارد. پس سه قسمت اصلی یک یو پی اس را می توان شارژر و اینورتر و باتری نامید.

تعمیرات یو پی اس :

در صورت ایجاد خرابی در هریک از قسمت های یو پی اس با توجه به همان بخش بایستی عملیات تعمیر صورت پذیرد اما دانستن اینکه کدام بخش یک ups دچار مشکل گردیده است توسط متخصص مربوطه و کاربلد بایستی انجام پذیرد تا مانع از ایجاد خسارات بیشتری بر روی دستگاه گردید. به همین دلیل متذکر می گردد که جهت تعمیرات تخصصی یو پی اس دستگاه خود را به افراد متخصص بسپارید.

Schneider SPM Online-UPS 6kVA
شرکت آروند آویژه پارسیان در زمینه تعمیر و نگهداری سیستم یو پی اس خدمات بسیار جامعی را به شما عزیزان ارائه می دهد در صورت داشتن هر سوالی می توانید با متخصصان ما تماس حاصل نمایید تا از اطلاعاتی جامع بهره مند گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights